  • 1. Data: 2009-07-09 10:50:18
    Temat: juz sie ciesze
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Rząd przygotuje plan stopniowego podnoszenia podatków, gdyby było to
    potrzebne dla ratowania finansów publicznych; użyje go jednak tylko w
    sytuacji awaryjnej - oświadczył minister finansów Jacek Rostowski w
    wywiadzie udzielonym "Gazecie Prawnej".
    ---Koniec---

    ---Cytat---
    Niemcy zamierzają obniżyć podatki

    Ten krok ma zwiększyć popyt wewnętrzny. Losy antykryzysowej propozycji
    rozstrzygną się po wyborach
    ---Koniec--

    Ważne , by Tusk skoordynował z Panią Kanclerz wartości, o które my
    podniesiemy, a oni obniżą, bo przecież żeby ktoś mógł pożyczyć, to ktoś
    inny musi oszczędzić a bilans wyjdzie na zero.

    Europejczycy, to jedna rodzina
    tu duszą podatki, a tam prawie ni ma :))

  • 2. Data: 2009-07-09 10:56:29
    Temat: Re: juz sie ciesze
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inny musi oszczędzić a bilans wyjdzie na zero.
    >
    > Europejczycy, to jedna rodzina
    > tu duszą podatki, a tam prawie ni ma :))

    Kaczynski na pewno zawetuje

  • 3. Data: 2009-07-09 14:05:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "dino" <n...@o...no> napisał w wiadomości

    Ogólnie to żyjemy w nieźle popieprzonym kraju pod względem polityki:
    Prawica jest lewicowa w kwestii gospodarki, a lewica jest prawicowa.
    Lewicowa prawica głosząc socjalne hasła symbolicznie obniżyła podatki.
    Liberalne i progospodarcze PO, głoszące przed wyborami hasła obniżenia
    podatków szykuje ostrą ich podwyżkę.
    Największe choć niewielkie obniżki podatków w ostatnich 20 latach dokonały
    ugrupowania mocno prosocjalne.

    Zagadka. Na kogo ma zagłosować osoba chcąca jak najmniej państwa w państwie
    i jak najmniej wpieprzania się państwa w życie obywateli, jak najmniejsze i
    przejrzyste podatki?

    1. PiS, bo coś tam niby obniżyli.
    2. PO, bo obiecali najwięcej.
    3. Post PZPR, bo też coś obniżyli.
    4. PSL bo niewiem.
    5. UPR bo obiecali więcej od PO.
    6. Nie głosować.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-07-09 14:54:01
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    rozwiązania są 2, i cudów tu nikt nie wymyśli
    można albo ciąć ostro wydatki, albo zwiększać wpływy co w przypadku państwa
    równa sie zwiekszeniu podatków

    na oko lepiej byłoby ciąć ostro wydatki, ale na to tylko czeka opozycja by
    krzyknąć o odbieraniu najbiedniejszym,
    masa "rencistów" może więc spać spokojnie, nikt ich nie odważy sie ruszyć

  • 5. Data: 2009-07-09 14:58:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

[...]

    Mnie się tam najbardziej podobało w IV RP. Tylko nie doczekaliśmy się obrad
    wielkiej Komisji ds. Prawdy i Sprawiedliwości a szkoda bo to dopiero byłby
    cyrk :-)

    Jedno jest pewne - w gospodarce żadna partia nie wyczaruje cudu.
    Cud był możliwy w powojennych Niemczech i w Polsce 20 lat temu gdy rozpoczęły
    się wielkie reformy systemowe.
    Teraz nie ma takich polityków i takich warunków społeczno-politycznych,
    w których Polska doczekała by się cudu.
    To temat na wielką, ponadpartyjną dyskusję bez zacietrzewiania się.
    A Polacy tego nie potrafią i nie ma już wielkich polityków z charyzmą i
    dlatego żadnych cudów się nie doczekamy, niestety.

  • 6. Data: 2009-07-09 17:25:11
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-07-2009 o 12:50:18 Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebne dla ratowania finansów publicznych; użyje go jednak tylko w
    > sytuacji awaryjnej - oświadczył minister finansów Jacek Rostowski w

    Ludzie, ratujcie, złodzieje, rozbój !
    Jak wczoraj tv delikatnie informowała o podwyzce skladki zdrowotnej to mi
    sie scyzoryk otworzył.
    Ta cała nfz z farmacja i koniowalstwem to jeden wielki przekret.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-07-09 18:42:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To temat na wielką, ponadpartyjną dyskusję bez zacietrzewiania się.
    > A Polacy tego nie potrafią i nie ma już wielkich polityków z charyzmą i
    > dlatego żadnych cudów się nie doczekamy, niestety.

    I obyśmy się tylko za niedługo nie doczekali bankrutctwa systemu....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/