  • 1. Data: 2005-06-07 15:50:56
    Temat: k. hipoteczny w Millenium ?
    Od: a <a...@p...onet.pl>

    Mam możliwośc wzięcia kredytu (CHF) w Millenium. Zgodzili się nawet wpisać w
    umowę, że nie będzie prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu (obecnie jest
    to w cenniku ale jak wiadomo cennik można zmienić ...).
    Ale jedna rzecz mnie zastanawia. W przykładowej umowie jest takie oto
    zdanie:
    Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za
    wyjątkiem:
    1) zmiany oprocentowania .... [to rozumiem]
    2) zmiany Regulaminu [ !!! ]
    3) ...

    Zastanawia mnie punkt 3-ci. Czy to nie jest jakiś "wytrych" dla banku ? Bo w
    Regulamin może sobie "wepchnąć" wszystko :-((

    a.

  • 2. Data: 2005-06-07 23:19:55
    Temat: Re: k. hipoteczny w Millenium ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 07 Jun 2005 17:50:56 +0200, a <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za
    >wyjątkiem:
    >2) zmiany Regulaminu [ !!! ]

    do UOKiKu ich
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-06-08 08:19:53
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 17:50:56 +0200, a napisał(a):

    > 2) zmiany Regulaminu [ !!! ]

    W samej umowie zdaje się jest zapis, że zgadzasz się z regulaminem
    udzielania kredytów w danym banku (nie pamiętam teraz dokładnie i może
    coś kręcę). A po podpisaniu umowy obowiązuje Cię regulami, który w
    danym momencie obowiązywał i chyba nie mogą go zmienić w trakcie
    spłaty kredytu. Qrcze, niech się wypowie ktoś biegły w tych sprawach.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair