  • 1. Data: 2007-07-02 04:52:47
    Temat: karta kredytowa
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    gdzie oferuja karte kredytową

    na warunkach 30 tys

    oprocentowanie mniejsze niż 18% rzeczywiste

    brak opłat za wydanie i utrzymanie karty

    obrót około 5-15tys (miesięcznie)

    dostęp do bilingu przez NET

    kolor wiadomo złoty

    obecnie mam KB ale dość nie miła OBSŁUGA W tym BANKU może w oddziale, więc
    musze zmienić BANK

    iBin

  • 2. Data: 2007-07-02 09:08:20
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 06:52:47 +0200, iBin napisał(a):

> [...]
    >
    > na warunkach 30 tys
    >
    > oprocentowanie mniejsze niż 18% rzeczywiste
    >
    > brak opłat za wydanie i utrzymanie karty

    Najniższe oprocentowanie kk to w BOŚ bank, ale ogólnie to popatrz na
    wszystkie banki, bo praktycznie każdy będzie coś miał do zaoferowania
    dla Twoich warunków.

  • 3. Data: 2007-07-02 09:13:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "iBin" <B...@C...PL> napisał w wiadomości