  • 1. Data: 2007-06-30 19:43:32
    Temat: mBank - przelewy z eMaxPlus
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    szybkie pytanie,
    dzisiaj 30 czerwca, odsetki już dostałem (pomijam fakt trzymania tego na
    koncie/lokacie a nie funduszach).
    Rozumiem że skoro jest 30 czerwca, to mogę ze wszystkich 4rech eMaxPlusów
    zrzucić kase na eKonto i wrzucić na 1szego eMaxPlusa, a od jutra mam po 1
    darmowej operacji na każdym eMaxPlusie od nowa ?

    Marcin

  • 2. Data: 2007-06-30 19:55:40
    Temat: Re: mBank - przelewy z eMaxPlus
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f66bp5$glt$1@polsl.pl, *Marcin Kuczera* wrote:

> [...]
    > eMaxPlusów zrzucić kase na eKonto i wrzucić na 1szego eMaxPlusa, a od
    > jutra mam po 1 darmowej operacji na każdym eMaxPlusie od nowa ?

    Tak, sprawdzone empirycznie.
    Odsteki dzis naliczaja bo jutro niedziela.
    Jak przelejesz kase to tylko w pon/wt bedzie ich korekta.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-30 20:02:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Tak, sprawdzone empirycznie.
    > Odsteki dzis naliczaja bo jutro niedziela.
    > Jak przelejesz kase to tylko w pon/wt bedzie ich korekta.

    znaczy się w poniedziałek/wtorek dziabną mi odsetki które naliczyli mi za
    dzisiaj
    a że kasa zniknie z konta po 22giej to znaczy że niby już mi się nie należą
    ?

    Jak to wogóle jest, ile godzin musi kasa na koncie leżeć żeby odsetki były
    uznane ?
    Całą, okrąglutką dobe ? czy wystarczy żeby wpadły choć na 5 sekund ?
    A może jest jakiś określony czas ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2007-06-30 20:05:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f66ct8$hhr$1@polsl.pl, *Marcin Kuczera* wrote:

    > znaczy się w poniedziałek/wtorek dziabną mi odsetki które naliczyli
    > mi za dzisiaj
    > a że kasa zniknie z konta po 22giej to znaczy że niby już mi się nie
    > należą ?

    Yhm.

    > Całą, okrąglutką dobe ? czy wystarczy żeby wpadły choć na 5 sekund ?
    > A może jest jakiś określony czas ?

    Sadze ze musza byc przed polnoca* a zniknac moga zaraz po :)

    *byc moze jest to inna godzina. Liczy sie ze w momencie ksiegowania
    pieniadze musza byc. Nie ma znaczenia ze znalazly sie tam 5 sekund przed a
    znikna piec sekund po :)

  • 5. Data: 2007-06-30 20:08:35
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > *byc moze jest to inna godzina. Liczy sie ze w momencie ksiegowania
    > pieniadze musza byc. Nie ma znaczenia ze znalazly sie tam 5 sekund przed a
    > znikna piec sekund po :)

    no tak, a księgowane są 1 na dobe ?

    btw, wlasnie zauważyłem ze odsetki i owszem są na saldzie, ale nie są
    widoczne
    jako środki dostępne...
    No cóż, przelewam coby porządek zrobić.

    Marcin