  • Data: 2004-11-15 22:16:09
    Temat: karta kredytowa a ebay - może troche OT
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zauwazyłem na ebayu, ze mozna im podać dane swojej karty, czy ktos wie
    czy w tym momencie pojawia się mozliwość płacenia za wygrane aukcje taka
    kartą i jesli tak to jak to działa - ebay posredniczy w takiej płatnosci
    ? Drugie pytanie juz z punktu człowieka, któremu nie zalezy specjalnie
    na kercie kredytowej, może ktos wie czy nie ma opcji użycia na ebayu
    zwykłej karty płatniczej (np. visa electron), a jesli nikt nie wie to
    jak się nazywaja karty płatnicze po angielsku bo nawet nie wiem o co sie
    pytać Customer Support Ebaya ?

    JMJ