    From: "Smerf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta kredytowa - jaki bank
    Date: Wed, 20 Apr 2005 08:43:14 +0200

    Witam,

    Potrzebna mi jest karta kredytowa i zastanawiam sie nad wyborem banku, który
    mi takowa zaoferuje, przy najlepszych mozliwych na rynku warunkach.
    Prowadzę dzialalnosc gospodarcza konto do DG posiadam w PKOBP, jednak
    uzyskanie karty kredytowej na konto firmowe wiarze sie z dosyc skomplikowana
    procedura np. dostarczanie zaswiadzcen z ZUS i US.
    W PKO BP zaproponowali mi, zebym zalozyl u nich konto osobiste, dostane
    wtedy karte - jakas promocyjna w zwiazku z WM 2006 - gdzie 1 rok jest bez
    opłat, limit 5000.

    Zastanawiam sie czy to aby najlepsze rozwiazanie, czy inne banki np.
    internetowe nie oferuja lepszych warunkow.

    Moglibyscie cos zasugerowac?

    Dzieki

    Smerf