  • 11. Data: 2005-05-25 15:02:23
    Temat: Re: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mnie do głowy by nie przyszło, że można czegoś takiego oczekiwać via
    > default ;]

    Radziu zawiodłam się na Tobie :-))) Wypadasz z roli ;-) Powinieneś był
    napisać - "a cóż to za badziewie z tego z mbanku, że jego KK tego nie
    umożliwia" ;-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-05-25 15:14:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "zlotawy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a to o czym napisalem to rzecz ktora mi sie nasuwala automatycznie,

    > no boshe, jak wytlumaczyc, uzasadnic to
    > co jest teraz??

    Twoją bezdenną głupotą?

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2005-05-25 15:29:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 May 2005 17:02:23 +0200, w <d7244h$4sa$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Radziu zawiodłam się na Tobie :-))) Wypadasz z roli ;-) Powinieneś był
    > napisać - "a cóż to za badziewie z tego z mbanku, że jego KK tego nie
    > umożliwia" ;-))))

    Już nie chcę kopać leżącego :)

    A właśnie, kiedy mam podać dane do przelewu ;))

  • 14. Data: 2005-05-25 15:31:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Już nie chcę kopać leżącego :)

    No widzę, że dochodzisz do siebie :-)

    > A właśnie, kiedy mam podać dane do przelewu ;))

    A co? Masz problem z wysłaniem maila ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-05-25 15:34:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 May 2005 17:31:53 +0200, w <d725rr$pr7$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > A co? Masz problem z wysłaniem maila ;-) ?

    OK, po weekendzie przedstawię wyliczenia :)

  • 16. Data: 2005-05-25 17:02:30
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    >Staaary! Z Twoim
    > podejściem, to kiedyś kupisz kosiarkę do trawy i będziesz ciężko
    > zdziwiony,
    > że nie możesz się nią ogolić ;-)

    MEGA^ROTFL!!!
    Jak dla mnie tekst miesiąca :) Brawo! :)

  • 17. Data: 2005-05-26 00:37:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    zlotawy napisał(a):

    > naprawde nie widzisz zadnej roznicy? <lol>
    >
    > zlotawy

    Taki mi pomysł przyszedł do głowy. Może by tak wprowadzić odpowiednik
    Nagrody Darwina w bankowości? Trafił się niezły kandydat :-P

    M.

  • 18. Data: 2005-05-26 12:47:55
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości >
    Taki mi pomysł przyszedł do głowy. Może by tak wprowadzić odpowiednik
    > Nagrody Darwina w bankowości? Trafił się niezły kandydat :-P

    zgadzam sie przyjac nagrode.

    zlotawy

  • 19. Data: 2005-05-26 13:41:36
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    zlotawy <s...@w...pl> w wiadomości
    news:news:4295c4d7$0$2124$f69f905@mamut2.aster.pl napisał(a):
    > zgadzam sie przyjac nagrode.

    Nagrody Darwina przyznaje się pośmiertnie. :P

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 20. Data: 2005-05-26 14:06:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    zlotawy napisał(a):

    > zgadzam sie przyjac nagrode.

    Czy zdajesz sobie sprawę, co jest warunkiem koniecznym do uzyskania ND?
    ;-)

    M.