  • 21. Data: 2005-05-26 14:54:56
    Temat: Re: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał
    w wiadomości

    > Nagrody Darwina przyznaje się pośmiertnie. :P

    nieprawda. nagrode darwina (te prawdziwa) zdarza sie ze odbiera zyjacy
    czlowiek. ona nie polega na najgluszpej smierci tylko na najglupszym
    pozbawieniu sie mozliwosci przekazaniu swoich genow dalej, czyli po prostu
    uczynieniu sie bezplodnym. Smierc najczesciej zawiera to w sobie.

    zlotawy

  • 22. Data: 2005-05-26 15:03:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-26 16:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):

    I nadal jesteś gotów ją odebrać?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 23. Data: 2005-05-26 20:32:37
    Temat: Re: ... mniejsza o to
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozbawieniu sie mozliwosci przekazaniu swoich genow dalej, czyli po prostu
    > uczynieniu sie bezplodnym. Smierc _najczesciej_ zawiera to w sobie.

    Hmmm, rozumiem, że znasz przypadki
    (poza nasieniem w zamrażarce)
    pozostania płodnym po śmierci?;-)

  • 24. Data: 2005-05-26 20:54:13
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, rozumiem, że znasz przypadki
    > (poza nasieniem w zamrażarce)
    > pozostania płodnym po śmierci?;-)

    nie, znam przypadki gdy ktos zyl dalej, a byl bezplodny.

    zlotawy

  • 25. Data: 2005-05-26 21:28:18
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    zlotawy wrote:
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie, znam przypadki gdy ktos zyl dalej, a byl bezplodny.
    >
    > zlotawy

    Pytanie pozostaje aktualne: życzysz sobie odebrać tą nagrode?

    MZ

  • 26. Data: 2005-05-27 00:24:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Pytanie pozostaje aktualne: życzysz sobie odebrać tą nagrode?

    A może już zrozumiał, w jaki sposób chciał popełnić samobójstwo?

    M.

  • 27. Data: 2005-05-27 07:10:52
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    > A może już zrozumiał, w jaki sposób chciał popełnić samobójstwo?

    bosh ale poziom...

    zlotawy

  • 28. Data: 2005-05-27 07:26:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-27 09:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):

    > bosh ale poziom...
    >
    > zlotawy

    Wysyłasz posta, który świadczy jednoznacznie o Twojej finansowej
    nieodpowiedzialności i głębokiej ignorancji. OK, nie ma zakazu.
    Ale nie dziw się chociaż, że się z Ciebie śmieją, kiedy śmieszny jesteś.
    A poziom wątku sam wyznaczyłeś...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 29. Data: 2005-05-27 07:51:23
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieodpowiedzialności i głębokiej ignorancji. OK, nie ma zakazu.
    > Ale nie dziw się chociaż, że się z Ciebie śmieją, kiedy śmieszny jesteś.

    nie. napisalem iz zawiodlem sie ze takiej opcji w karcie nie ma. to moje
    subiektywne odczucie, tak samo jak moglem napisac iz zawiodlelm sie iz w
    serwisie www.unibet.com nie przyjmuja karty inteligo. nie widze w tym nic
    smiesznego. mam prawo sie zawiesc.

    mam prawo oczekiwac roznych rzeczy, zwlaszcza ze nikt z szacownych
    zabierajacych glos na tym nie traci.

    panowie oczywiscie wszystko to wiedzieli i doczytywali sie w regulamienie.
    hehe... ja niestety nie mam tyle czasu zeby przegladac grupy i DOWIADYWAC
    sie z biezacych watkow nowych rzeczy.

    moj post nawet jesli byl zbedny to odpowiedzi na niego przebily wszystko.

    zlotawy

  • 30. Data: 2005-05-27 07:57:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-27 09:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):

> [...]
    > sie z biezacych watkow nowych rzeczy.
    >
    > moj post nawet jesli byl zbedny to odpowiedzi na niego przebily wszystko.

    Więc zabierz wreszcie swoje zabawki, opuść naszą piaskownicę i poszukaj
    takiej, gdzie brak umiejętności czytania uchodzi płazem, OK?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****