  • Data: 2006-05-02 17:20:02
    Temat: karta przedpłacona Visa czy Visa Electron ??
    Od: "Adrian" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzieki waszej uprzejmosci dowiedziałem się że istnieje coś takiego jak karta
    przedpłacona.

    Teraz mam pytanie czy lepiej żeby karta taka była Visa czy Visa Electron
    ?? - mi się wydaje ze visa

    Z tego co przegladalem rozne strony sklepow internetowych to nie na kazdym
    widnialo logo VISA ELECTRON - wiec domyslam sie ze nie zaplace tam wlasnie
    taka karta - informacje tego typu znalazlem takze w google.

    Z tego co przeglądalem oferty banków to tylko ING BANK oferuje karte
    przedplacona VISA.

    Jak to naprawde jest ??

    pozdr

    Adrian