  • 1. Data: 2009-07-07 11:36:25
    Temat: karty debetowe MasterCard PayPass w Aliorze
    Od: "Thomas" <n...@m...com>

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna

    Czym karta Debit MasterCard PayPassTM różni się od innych kart?

    Oprócz typowych funkcjonalności karty debetowej - wypłacania pieniędzy z
    bankomatów oraz płatności w sklepach, karta ta wyposażona jest dodatkowo w
    funkcjonalność płatności internetowych oraz płatności bezstykowych -
    PayPassTM.

    Funkcjonalność PayPassTM pozwala na realizację transakcji zbliżeniowych,
    zwanych również bezstykowymi. Realizując transakcję na kwotę nie większą niż
    50 zł w wybranych punktach, nie musisz podawać PINu - wystarczy, że zbliżysz
    kartę. Dzięki temu również małe płatności zrealizujesz kartą, bez potrzeby
    noszenia drobnych.

    Ciekawe czy można wymienić sobie to Maestro :)

  • 2. Data: 2009-07-07 11:45:31
    Temat: Re: karty debetowe MasterCard PayPass w Aliorze
    Od: "Thomas" <n...@m...com>

    Użytkownik "Thomas" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna

    > Ciekawe czy można wymienić sobie to Maestro :)

    Co ciekawe karta do konta zakupowego wygląda nieco inaczej:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/zdjecia_produk
    tow/wizerunki_kart/karta_zakupowa.jpg

    Tutaj karta do konta zwykłego:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/zdjecia_produk
    tow/wizerunki_kart/ki_karta_debit.jpg

    Te wizerunki jakieś niespecjalne ;)

  • 3. Data: 2009-07-07 11:53:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Thomas" news:h2vbvo$2khi$1@opal.icpnet.pl

    > Ciekawe czy można wymienić sobie to Maestro :)

    Można, ale tylko w oddziale. :)

  • 4. Data: 2009-07-07 16:31:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Thomas pisze:
> [...]
    > bankomatów oraz płatności w sklepach, karta ta wyposażona jest dodatkowo
    > w funkcjonalność płatności internetowych oraz płatności bezstykowych -

    Te płatności internetowe IMO psują całą zabawę. Bo jakoś nie wydaje mi
    się, że można samodzielnie poustawiać różne limity.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-08-02 22:16:15
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
    > "Thomas" news:h2vbvo$2khi$1@opal.icpnet.pl

    > Można, ale tylko w oddziale. :)

    Przez telefon tez da rade, wlasnie dzwonilem i zamowilem tego mastercarda
    wypukłego...