  • 1. Data: 2010-01-02 13:24:19
    Temat: karty w Netto?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    akceptacja kart w Netto to chyba jest jakaś nowość?
    kilka dni temu zauważyłem info w witrynie sklepowej...

    ktoś już próbował płacić? jest jakaś kwota minimalna?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-02 13:44:10
    Temat: Re: karty w Netto?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > witam
    >
    > akceptacja kart w Netto to chyba jest jakaś nowość?
    > kilka dni temu zauważyłem info w witrynie sklepowej...

    Latem Międzyzdrojach wszędzie wisiały kartki, ze nie obsługują kart, bo
    chcą być najtańsi. Czyżby wyszło na to, że taniej jest akceptować te karty
    jednak?

  • 3. Data: 2010-01-02 13:59:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Sty, 14:24, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > witam
    >
    > akceptacja kart w Netto to chyba jest jakaś nowość?
    > kilka dni temu zauważyłem info w witrynie sklepowej...
    >
    > ktoś już próbował płacić? jest jakaś kwota minimalna?

    W Netto obok mojego miejsca zamieszkania karty przyjmuja od ok 2
    lat :) Byl to ich pierwszy sklep akceptujacy karty.
    Widac testy wypadly pomyslnie, bo placacych kartami jest ok 30%
    klientow (zaobserwowane podczas stania w kolejce).
    Moim zdaniem to ich strzal w dziesiatke :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-01-02 20:48:55
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Widac testy wypadly pomyslnie, bo placacych kartami jest ok 30%
    > klientow (zaobserwowane podczas stania w kolejce).
    > Moim zdaniem to ich strzal w dziesiatke :)

    jeszcze żeby Biedronka sobie potestowała karty, to byłbym bardzo
    rad :-), akurat mam tylko ten jeden "supermarket u siebie na wsi...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-01-03 07:52:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "s_13"
    k.googlegroups.com

    > jeszcze żeby Biedronka sobie potestowała karty, to byłbym bardzo
    > rad :-), akurat mam tylko ten jeden "supermarket u siebie na wsi...

    Moja znajoma ze szkolnych lat jest kasjerką w Biedronce (już drugiej) nawet
    nie wiesz jak by chciała mieć terminal przy kasie (klienci zapewnie
    również). W wielu Bierdronkach są takie sytuację, że kierownictwo sklepu nie
    zatroszczy się przed otwarciem o odpowiednie zabezpieczenie w drobne
    miedziaki kasetki kasjera... Śmiać się czy płakać?

  • 6. Data: 2010-01-03 13:34:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zatroszczy się przed otwarciem o odpowiednie zabezpieczenie w drobne
    > miedziaki kasetki kasjera... Śmiać się czy płakać?

    rzadko tam kupuję (bo nie akceptują kart) i w 90% przypadkach w kasie
    nie mają wydać reszty ;-( zawsze brakuje im miedzi

    natomiast wracając do netto zaobserwowałem, że niedaleko mnie kupują tam
    głównie ludzie starsi, którzy z kart raczej nie korzystają...zobaczymy
    jak to będzie, gdyby jeszcze zaczęli dbać o porządek w sklepie to byłoby
    już super ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-03 14:07:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > głównie ludzie starsi, którzy z kart raczej nie korzystają...zobaczymy
    > jak to będzie, gdyby jeszcze zaczęli dbać o porządek w sklepie to byłoby

    Koło mnie NETTO nie ma, ale latem w Międzyzdrojach ten działający dłużej
    przypominał targowisko po prześciu stada cyganów. Wszystko porozwalane.
    Nowe NETTO przez pierwsze kilka dni było w miarę uporządkowane, a potem
    było to samo. Wystarczyło kilka dni.

  • 8. Data: 2010-01-03 20:18:14
    Temat: Re: [OT]karty w Netto?
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]

    > przypominał targowisko po prześciu stada cyganów. Wszystko porozwalane.
    > Nowe NETTO przez pierwsze kilka dni było w miarę uporządkowane, a potem

    Nie sprzątamy, bo chcemy być najtańsi?
    ;D

  • 9. Data: 2010-01-03 20:29:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie sprzątamy, bo chcemy być najtańsi?

    Być może, ale tam masa towaru się po prostu niszczyła, bo się walała po
    ziemi i ludzie po tym chodzili. W każdym razie po NETTO właśnie takie
    wrażenie u mnie pozostało. Acz kolwiek chyba coś nie tak jest z tymi
    Międzyzdrojami, bo w Świnoujściu też byłem w jednym NETTO w takim centrum
    handlowym i tam jakoś to normalniej wyglądało. Bywałem w kilku NETTO w
    Niemczech i też takiej zadymy nie widziałem.

  • 10. Data: 2010-01-03 21:05:15
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Sty, 21:29, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > handlowym i tam jakoś to normalniej wyglądało. Bywałem w kilku NETTO w
    > Niemczech i też takiej zadymy nie widziałem.

    Ogolnie zalezy od sklepu. I maja rozne "gatunki" towaru, w zaleznosci
    od okolicy w jakiej jest sklep.

    Pozdrawiam
    Rafal