  • 1. Data: 2009-02-17 14:49:51
    Temat: kiedy to sie kurwa skonczy ?????
    Od: <m...@g...pl>

    jeszcz 10 czy 50% w dol

  • 2. Data: 2009-02-17 14:51:17
    Temat: Re: kiedy to sie kurwa skonczy ?????
    Od: " exist" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czekamy na faze zrezygnowania ;)
    jeszczetli sie nadzieja, ze odbije

  • 3. Data: 2009-02-17 15:16:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    exist wrote:

    > czekamy na faze zrezygnowania ;)
    > jeszczetli sie nadzieja, ze odbije

    Kryzys moze sie przeciagna na kilka lat. Rowniez na gieldzie.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-02-18 07:17:59
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Kryzys moze sie przeciagna na kilka lat. Rowniez na gieldzie.

    Ale aby to sie stalo musi byś split do góry. dość mocny by wybić się z
    trendu.

  • 5. Data: 2009-02-18 07:23:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Ale aby to sie stalo musi byś split do góry. dość mocny by wybić się z
    > trendu.

    "Mocna" korekta na 1700, a potem Chrzest Polski :)

    --
    in

  • 6. Data: 2009-02-18 07:44:39
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > "Mocna" korekta na 1700, a potem Chrzest Polski :)

    Licz w % od spadków. Albo od dołka, ale wybicie z trendu. Nikt nie
    krzyknie hossa jesli nie wybijesz sie z trendu. Juz niedlugo.

  • 7. Data: 2009-02-18 08:30:37
    Od: " exist" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> napisał(a):
    > Licz w % od spadków. Albo od dołka, ale wybicie z trendu. Nikt nie
    > krzyknie hossa jesli nie wybijesz sie z trendu. Juz niedlugo.

    50-60% od dolka. IMHO nie spadnie nizej niz 1200-1250.
    pomysle o L dopiero jak rynek pokaze, gdzie ten dolek rzeczywiscie bedzie.

  • 8. Data: 2009-03-12 21:59:26
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    exist pisze:
    > 50-60% od dolka. IMHO nie spadnie nizej niz 1200-1250.
    > pomysle o L dopiero jak rynek pokaze, gdzie ten dolek rzeczywiscie bedzie.

    nie mam L :(

  • 9. Data: 2009-03-12 22:37:26
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > nie mam L :(

    E tam spoko.......
    jak chcesz moge Ci troche dac.......
    napakowałem sie LLLLLLLLLLLLL jak gg trzaskały
    stopy ale jeszcze miał nadzieje ze bedzie nizej.........
    z rynek nie ma co dyskutowac ale trzeba umiec szybko reagowac
    i razem isc z tłumem.....
    ale ja niedługo oddam troche towaru........
    Daj znac kiedy bedziesz cos brał :)

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-03-12 22:58:51
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Dars pisze:
> [...]
    > z rynek nie ma co dyskutowac ale trzeba umiec szybko reagowac
    > i razem isc z tłumem.....
    > ale ja niedługo oddam troche towaru........

    Lki dopiero na dnie drugiej fali bessy
    teraz zloto i zloty :)

    pozdrawiam