  • 11. Data: 2009-03-13 05:55:43
    Temat: Re: kiedy to sie kurwa skonczy ?????
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Doradca pisze:

    > nie mam L :(

    Jeszcze nie skończyło spadać. Ale na razie mamy wzrosty. Jak
    zacznie się zjazd to Ci powiem kiedy się skończy

  • 12. Data: 2009-03-13 07:20:26
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Jeszcze nie skończyło spadać. Ale na razie mamy wzrosty. Jak
    > zacznie się zjazd to Ci powiem kiedy się skończy

    To masz jakis słaby zapłon.......
    chciałem Ci powiedziec że ładnie rosnie......
    ale jak ktos nie mam jaj.....
    to bedzie siedział i czekał jak spadnie.....
    wiadomo ze spadnie.......
    ale takiej ładnej korekty naprawde żal nie wykorzystac........

    pzdr
    Dars

  • 13. Data: 2009-03-13 08:59:51
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Wojciech Frybyśu pisze:
    > Jeszcze nie skończyło spadać. Ale na razie mamy wzrosty. Jak
    > zacznie się zjazd to Ci powiem kiedy się skończy

    ja sobie żartowałem
    chciałem przypomnieć post z dnia 18lutego niedługo po otwarciu w
    Warszawie rynku kasowego ;)

    w innym wątku już linkowałem moją pozycję [zamiast L - mniejsza kwota
    inwestycji z większym potencjałem]
    http://www.wrzuta.pl/obraz/5Dng1EKVWc/open

    na blogu sygnał był nocą 17.lutego i tylko tego dnia po 3,90 USD był :)

  • 14. Data: 2009-03-13 09:02:20
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    zapomniałem... www.wgpw.blox.pl

  • 15. Data: 2009-03-13 09:03:08
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    www.wgpw.blox.pl

  • 16. Data: 2009-03-13 10:58:24
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Dars pisze:

> [...]
    > to bedzie siedział i czekał jak spadnie.....
    > wiadomo ze spadnie.......
    > ale takiej ładnej korekty naprawde żal nie wykorzystac........

    Ależ ja gram i nawet tu na grupie mówiłem do kiedy bedzie jechac.

  • 17. Data: 2009-10-28 21:32:13
    Od: "exist" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 50-60% od dolka. IMHO nie spadnie nizej niz 1200-1250.
    > pomysle o L dopiero jak rynek pokaze, gdzie ten dolek rzeczywiscie bedzie.

    i dokładnie tego dnia w powyzszym zakresie zakonczyla sie bessa
    jej korekta zostala zakonczona najprawdopodobniej [w koncu klasycznego sygnalu
    przejscia w srednioterminowy trend spadkowy jeszcze nie bylo]
    zapis na brudnopisie internetowym www.wgpw.blox.pl

    pozdrawiam zasluzonych dla mej wiedzy bywalcow z dlugim stazem