  • 1. Data: 2009-05-14 17:10:32
    Temat: kilka propozycji
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jestem początkującym więc skrytykujcie te pomysły. Co sądzicie o
    inwestowaniu w poniższe spółki? Wszystkie przynoszą zyski i mają dość
    mocno przecenione akcje.

    Hardex - tutaj wyraźne sygnały kupna RSI i MACD

    Cammedia - tutaj też wydaje się, że powinno nastąpić odwrócenie trendu,
    wzrosty RSI.

    Sonel, Kompap - trochę spóźnione, ale chyba ciągle mogą przynieść zysk.

    Warto?

  • 2. Data: 2009-05-14 19:47:36
    Temat: Re: kilka propozycji
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > Warto?

    Poczekaj aż Ci odpowie Jan Werbiński, że nie warto :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-05-15 12:07:17
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    > Jestem początkującym więc skrytykujcie te pomysły. Co sądzicie o
    > inwestowaniu w poniższe spółki? Wszystkie przynoszą zyski i mają dość

    Zerknąłem okiem: te CAMcośtacośtam i KOMPAP mają b. niski wolumen - daruj
    sobie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 4. Data: 2009-05-15 14:04:19
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    flower wrote:
    > Zerknąłem okiem: te CAMcośtacośtam i KOMPAP mają b. niski wolumen - daruj
    > sobie.

    Hmm ale właściwie dlaczego? Chodzi o trudności ze zbyciem? A może o
    możliwości dużych wahań?

    Cammedia zadebiutowała ceną akcji 10zł i od tego czasu systematycznie
    spadała mimo, że spółka przynosiła z roku na rok coraz większe zyski. W
    tej chwili cenę do zysku ma na poziomie 9, a akcja warta jest 6,8 zł.
    Jest to firma sektora reklam, więc rozwijającej się chyba dziedziny
    gospodarki. Od trzech miesięcy tendencja spadkowa jakby się zatrzymała,
    a RSI nawet rośnie. Przejrzałem całą giełdę i nie potrafię znaleźć w
    mojej ocenie lepszej spółki do inwestowania, szczególnie licząc na
    szybki zysk ;) Gdzie jest błąd w tym rozumowaniu?

  • 5. Data: 2009-05-15 14:53:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Cammedia zadebiutowała ceną akcji 10zł i od tego czasu systematycznie
    > spadała mimo, że spółka przynosiła z roku na rok coraz większe zyski. W
    > tej chwili cenę do zysku ma na poziomie 9, a akcja warta jest 6,8 zł.

    Słabo, tym bardziej że to współczynnik za 2008.

    > Jest to firma sektora reklam, więc rozwijającej się chyba dziedziny

    Który dostał ostro po dupie i przez dwa lata, do czasu końca kryzysu może
    mieć straty tak potężne, że bankructwa będą nieuniknione.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/