  • 31. Data: 2006-06-25 07:12:22
    Temat: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    I.b <p...@p...com> wrote:

    > Wtracasz sie do dyskusji i od razu walisz mine!

    Czy mógłbyś się wyrażać drogi trollu?

    > Czy jest gdzies napisane o limicie czy o NIELIMITOWANYCH kartach
    > kredytowych - kapitalkami napisalem by dotarlo!

    Ja rozumiem, że z polskim u Ciebie krucho, ale kartę bez limitu można nazwać
    kartą nielimitowaną.

    > Wiem, wiem jestes chodzaca po swiecie alfa i omega, wszechwiedzacym i
    > wszechobeznanym z bankowoscia, na bankowosci zeby zjjadles kilka bankow
    > nawet pewnie w zyciu miales i jestes jeynym swiatelkiem ktore cos moze o tym
    > powiedziec...

    Tak tak. Poprawiasz swoje ego? :)
    Swoją drogą - jeśli kilka osób mówi Ci delikatnie że się mylisz, a Ty dalej
    swoje...

    > A "swierdzenia" jest?

    Istnieje różnica między zgubieniem litery, a błędem jaki popełniłeś.
    Ale tak już jest jak się bierze wiedzę o transakcjach z Allegro...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2006-06-25 07:23:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "I.b" <p...@p...com> wrote in message

    > Nie ma kart wydawanych bez limitu a to z prostej przyczyny:
    > kupuje jednego dnia towary ze wszystkich hurtowni w UE na drugi dzien je
    > sporzedaje i oglaszam sie bankrutem...

    Nie kazdy jest tak niemadry i nieuczciwy zeby wykorzystywac w taki sposob
    przyznana mozliwosc zaciagania kredytu. Ty kiedys pisales, ze tak zrobiles.
    Do tej pory chyba boisz sie wracac do kraju.

    > Naprawde przeanalizuj raz jeszcze co na tej stronie napisano. Zrozum jesli
    > karta byla by wydana bez limitu to pierwszymi ludzi ktorzy by z tego
    > skorzystali byli by ci co dzis wojny prowadza w obronie majatkow.

    Najpierw trzeba taka karte dostac, a potem wylaczyc system monitoringu
    transakcji po stronie firmy udzielajacej kredytu/wydajacej karte. Wydawca ma
    mozliwosc zablokowania karty w dowolnym momencie i na pewno z tej mozliwosci
    skorzysta gdy odbierze sygnal, ze dzieje sie cos niepokojacego. Ty nie
    musisz sobie zawracac glowy takiej karty na pewno nie dostaniesz. W Polsce
    dostaniesz moze Electrona, ale na pewno nie kredytowego :).

    MK

  • 33. Data: 2006-06-25 08:02:52
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-25 04:48, kiedy witek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Eee, miało być: Wiem, że Citi też takie wydaje.
    >
    > Tu masz jeszcze jeden link do dokumentów potwierdzających istnienie kart
    > bez miesięcznego limitu.
    >
    > http://www.mcmaster.ca/bms/amexp.htm

    Witku, czy musisz ciągle wyciągać tego trolla (którego niekompetencja
    walczy o lepsze z przekonaniem o własnej nieomylności, a ta z kolei z
    frustracją) z KF?
    Mam już 6 jego adresów zablokowanych i ciągle dochodzą nowe.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 34. Data: 2006-06-25 08:10:19
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    yayco wrote:
> [...]
    > frustracją) z KF?
    > Mam już 6 jego adresów zablokowanych i ciągle dochodzą nowe.

    Już się poprawiam.
    Ciekawe czy spłacił już ten debet na karcie pracując na zmywaku w
    Londynie. Bo jak widać na wizytę u psychiatry go jeszcze nie stać.

  • 35. Data: 2006-06-25 08:12:12
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-25 10:10, kiedy witek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Już się poprawiam.
    > Ciekawe czy spłacił już ten debet na karcie pracując na zmywaku w
    > Londynie. Bo jak widać na wizytę u psychiatry go jeszcze nie stać.

    To kwestia doboru priorytetów: postawił na naukę pisania, a na czytanie
    jeszcze go nie stać...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 36. Data: 2006-06-25 09:38:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "I.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Gowno a nie jest, przeczytaj dokladnie, a nie jedynie pierwsze
    > zdanie, ktore ma byc magnesem marketingowym.
    > Widac jak bardzo wyksztalcony jestes z tej dziedziny, ze dajesz
    > sie nabrac byle zdanie... A potem zdziwienie, ze twojej visy
    > electron nie przyjmuja w punkcie gdzie pisze "tylko karty
    > kredytowe" a w banku jak wol napisano ci na ulotce, ze to
    > kredytowka....

    Chlopie (czy tez kobieto) ja wiem, ze wiekszosc osob ma co
    najmniej raz jakies niedobre chwile w zyciu, moze akurat cos ci
    dalo popalic ostatnio, ale naprawde wygladaja te twoje dywagacje
    dosc zabawnie... :]]] Nie wiem jakie miales klopoty ze swoja visa
    electron, ale obawiam sie, ze po prostu nie potafiles wytlumaczyc
    sprzedawcy, ze moze spokojnie ja przyjac (o ile posiadal teminal
    elektroniczny a ty srodki na rachunku, pod ktory karta byla
    podpieta).

    Aha: "wyksztalcony z tej dziedziny" jest sformulowaniem
    niepoprawnym. Jesli juz to powinno byc: "wyksztalcony w tej
    dziedzinie", o ile dziedzina nazwiemy problematyke limitow kart
    kredytowych i obciazeniowych...

    uklony, marekz

  • 37. Data: 2006-06-25 12:02:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "I.b" <p...@p...com> writes:

    > Na pewno nie! ale co do kart kredytowych to troche ich poznalem i wiem na
    > czym polega roznica miedzy kartami typu visa czy master itp.

    I na tym sie Twoja wiedza konczy? To sugeruje ja nieco poszerzyc,
    zamiast opowiadac bajki.

    > Hehehe prosze, pokaz mi jeden przyklad wydawcy takiej karty... naprawde
    > pokaz, chetnie zaaplikuje! Chocby nie wiem jakich zabezpieczen
    > zarzadali:))))

    Zadnych specjalnych nie żądaja. Bardzo duzo bankow wydaje takie karty.
    Jak? Bardzo prosto - maja umowe z (duzym) pracodawca, ktory gwarantuje
    splate (i jest informowany o saldach, a moze jeszcze o czyms innym
    - ktoz to wie).

    > Wiekszosc mbankow i tym podobnych elektronicznych bankow to karty platnicze
    > mimo iz w Polsce nazywa sie je kredytowe. Poza tym VE nie jest karta
    > kredytowa bo nie ma mozliwosci realizacji tranzakcji offline.

    Innymi slowy, nie znasz zadnej takiej konkretnej karty?

    Praktycznie kazda karta z banku jest teraz platnicza, karty tylko
    bankomatowe powymieraly. Praktycznie kazda KK jest platnicza.
    Co maja transakcje offline do kredytowosci - nie mam pojecia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 38. Data: 2006-06-25 15:42:45
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 10:31:15 +0200, Marcin napisal/a:
    >Te w ktorych prowizjanie jest duza
    > (elektronika: saturn, media markt, foto-markt itp) tylko karta ze
    > znaczkiem EC.
    Nie do końca. Płaciłem w Niemczech w Saturnie kartą Maestro(polską).

  • 39. Data: 2006-06-26 11:33:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> writes:

    > Nie są to karty wydawane osobom fizycznym, ale firmom. Corporate
    > Business Card.

    Sa tez (bardzo podobne) karty wydawane osobom fizycznym.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 40. Data: 2006-06-28 06:04:39
    Od: "I.b" <p...@p...com>

> [...]
    > zrobiles.
    > Do tej pory chyba boisz sie wracac do kraju.

    Pewnie.

> [...]
    > mozliwosci
    > skorzysta gdy odbierze sygnal, ze dzieje sie cos niepokojacego.

    To jednak jest limit?

    > Ty nie
    > musisz sobie zawracac glowy takiej karty na pewno nie dostaniesz. W Polsce
    > dostaniesz moze Electrona, ale na pewno nie kredytowego :).

    Polskie karty z bankow w Polsce mnie nie interesuja, nie po to mam karte
    [czyli dostep do swoich pieniedzy] by jeszcze za to placic. Az tak bogaty
    nie jestem, by dawac bankowi nielimitowana mozliwosc naciagania mnie.