  • 11. Data: 2012-05-23 19:56:21
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 19:05, MK pisze:
    > Nazwa
    > Wniosek o Kartę Kredytową mBanku
    > Status
    > Sprawdzenie wniosków w toku
    > Ostatnia zmiana statusu
    > 22-05-2012
    > Opis statusu
    > Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    > aktualnie procesowane

    A nie masz innych wnioskow nierozpatrzonych?

  • 12. Data: 2012-05-23 20:20:40
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-23 17:17, Wemif pisze:
    > Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
    > rozdano 55 szt (na 333).
    > http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/
    >
    > W Multi rozdano w II tylko 23 szt.
    >
    > a.

    To coś czuję, że konkurs ponowią ;) Chociaż mogliby dać tego nowszego a
    nie jakieś leżaki magazynowe ;)

  • 13. Data: 2012-05-23 20:31:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 20:20, osa pisze:

    > To coś czuję, że konkurs ponowią ;) Chociaż mogliby dać tego nowszego a
    > nie jakieś leżaki magazynowe ;)

    Ale to przeciez sa nowe ;) Najtansze, ale nowe ;)

  • 14. Data: 2012-05-23 20:48:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.05.2012 o 19:56 neoniusz <n...@j...org> pisze:

    > A nie masz innych wnioskow nierozpatrzonych?

    Nie... nie skladalem zadnego wniosku juz chyba od roku...

    MK

  • 15. Data: 2012-05-23 20:59:57
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-23 20:31, neoniusz pisze:

    > Ale to przeciez sa nowe ;) Najtansze, ale nowe ;)

    Nowe co się sprzedać nie chciały i mbąk wziął za kilka groszy i chce nam
    wcisnąć ;) Poczekam na nowsze modele...

    ... bo przecież nie napiszę, że nie mam szans bo mi wniosek odwalili, a
    jak złożyłem ponownie to odwalili już na poziomie weryfikacji danych...
    bo ponoć jakaś karencja... ale ona wskakuje mi raz na ileś odrzuconych
    przez analityka... może mu się naraziłem i dodał karencję :D

  • 16. Data: 2012-05-23 21:26:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 20:59, osa pisze:

> [...]
    > bo ponoć jakaś karencja... ale ona wskakuje mi raz na ileś odrzuconych
    > przez analityka... może mu się naraziłem i dodał karencję :D

    Ja mialem niezlego fuksa, ze wniosek przeszedl... Ciesze sie mimo
    wszystko ;) (Bodajze po 4 wczesniejszych odrzuceniach od poczatku
    konkursu, jak juz pisalem wczesniej).

  • 17. Data: 2012-05-23 22:40:13
    Od: gral <n...@e...pl>

    MK napisał(a):

    > Nie... nie skladalem zadnego wniosku juz chyba od roku...
    >
    > MK

    u mnie trwało 5 minut. przyszedł SMS, że umowa jest gotowa do podpisania
    w serwisie, podpisałem hasłem SMS i... zaczęły się schody. Zamiast karty
    dostałem po tygodniu telefon, czy jestem dalej zainteresowany umową, bo
    nie podpisałem jeszcze... coś nie zadziałało, no ale pani ustawiła mi z
    powrotem do podpisu, powtórzyłem i poszło. po tygodniu przyszła karta,
    zrobiłem zakupy, wysłałem eska 20 sekund po północy i... jestem na liście :)

  • 18. Data: 2012-05-23 22:41:41
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Mnie umowa przyszla nastepnego dnia po podpisaniu, a karta po... 11
    > dniach. Wyslali po 5. Priorytet szedl 6 dni.

    Neo, jesteś na liście? :)

  • 19. Data: 2012-05-23 23:05:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > 22-05-2012
    > Opis statusu
    > Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie
    > procesowane Stopień rozpatrzenia wniosku 3%

    W tym stanie stał mi wniosek 4 dni i poszedł dalej (ale monitowałem przez
    mlinię - może to pomogło), karta przyszła w ostatnim dniu 1 etapu
    (zamawiałem gdy pojawiała się tu informacja o konkursie).

    a.

  • 20. Data: 2012-05-23 23:12:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 22:41, gral pisze:

    > Neo, jesteś na liście? :)

    Mnie przyszla dopiero 21 maja, bede startowal w III etapie. Juz dzis
    zatankowalem auto za ponad 300 zl (polska, kurna... wolalbym meritum,
    ale przezyje).