  • 1. Data: 2012-05-22 12:32:53
    Temat: Podwyzki w Multibanku - odnowienie kredytu taryfa Classic/ Inten
    Od: " Multi_Ewakuacja" <m...@N...gazeta.pl>

    MultiKonto Aquarius
    taryfa Classic/ Intensive
    Wzrost opłat o MINIMUM 100 % (dotyczy kredytu odnawialnego)

    BYŁO
    Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
    0,80%

    BĘDZIE
    Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    + bonusik dla zmniejszajacych limit w postaci aneksu - 50 PLN

    Gdzie mozna w miare bezproblemowo przeneisc limit ?
    bezproblemowo = przy wyliczaniu zdolnosci i mozliwosci przeniesienia, aby nie
    brali pod uwage posiadanego

  • 2. Data: 2012-05-22 12:50:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, Multi_Ewakuacja <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > 0,80%
    >

    > BĘDZIE
    > Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres

    A te 5% to Ci się z której tabelki wzięło?
    IMHO: 1,60% - 1,80%.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-05-22 13:03:54
    Od: " " <m...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > A te 5% to Ci się z której tabelki wzięło?
    > IMHO: 1,60% - 1,80%.

    Nie wiem jaka kolega ma przegladarke ktora przeklamuje, ale w mojej wlasnie
    tak bylo:

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=589
    05

  • 3. Data: 2012-05-22 13:03:54
    Od: " " <m...@g...pl>

  • 5. Data: 2012-05-22 13:09:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, <m...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wiem jaka kolega ma przegladarke ktora przeklamuje, ale w mojej wlasnie
    > tak bylo:
    >
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=589
    05

    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-05-22 13:45:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.05.2012 13:09, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    05

    > http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu

    Chciałem zgłosić pustkę w w/w linku, zaś w linku podanym przez "" -
    rzeczywiście stoi "od 1.8% do 5%"

    p. m.

  • 7. Data: 2012-05-22 13:48:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    > Chciałem zgłosić pustkę w w/w linku, zaś w linku podanym przez "" -
    > rzeczywiście stoi "od 1.8% do 5%"

    Pustka to pdf, a nie html. U mnie się otwiera.
    Stoi w nim: 1,8% dla zwykłych, 1,6% dla aquariusa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-05-22 15:00:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Maj, 13:48, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    inaryPL/192/1898688...

    > Pustka to pdf, a nie html. U mnie się otwiera.
    > Stoi w nim: 1,8% dla zwykłych, 1,6% dla aquariusa.

    Rodzaj prowizji i opłaty MultiKonto jestem MultiKonto ja/my
    taryfa Comfort MultiKonto ja/my
    taryfa Active MultiKonto Aquarius
    taryfa Classic MultiKonto Aquarius
    taryfa Intensive
    Za udzielenie kredytu 1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł 1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł

    Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres 1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł

    Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres oferowanego
    w ramach MultiPlanu i MultiPlanu Waloryzowanego 1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,80% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł
    1,60% - 5,00%
    nie mniej niż 55,00 zł

  • 9. Data: 2012-05-22 15:38:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-22, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Rodzaj prowizji i opłaty MultiKonto jestem MultiKonto ja/my

    Aż tak nie po polsku się wyrażam?

    *W PDFie*:

    http://tinyurl.com/d44r89l
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    Stoi inaczej. Takim rozsyłanym do klientów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-05-22 15:45:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.05.2012 15:38, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    aryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu
    _grupa_19_1898688.pdf

    > Stoi inaczej. Takim rozsyłanym do klientów.

    A to co jest na stronie w HTMLu to dla kogo niby, dla nieklientów? I w
    czym "lepszość" PDFa nad HTMLem?

    W sensie - z czego wnosisz że to akurat to co stoi w PDFie jest
    poprawnie a nie to co stoi w HTMLu?

    Nawiasem mówiąc - klienci nie dostali PDFa tylko link do niego.

    p. m.