  • 1. Data: 2007-06-01 12:28:00
    Temat: kk Citi - przelewy z karty
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy przelewy z karty na opłacenie rachunków domowych można ustawić z datą
    przyszłą? Czy wykonuje się on od razu?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 2. Data: 2007-06-01 12:29:38
    Temat: Re: kk Citi - przelewy z karty
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 12:28:00 +0000, MrMrooz napisał(a):

    > Czy przelewy z karty na opłacenie rachunków domowych można ustawić z datą
    > przyszłą? Czy wykonuje się on od razu?

    To jest właśnie jedyn ból - nie da się z datą przyszłą, a
    przynajmniej mi się to nie udało.

  • 3. Data: 2007-06-01 12:31:58
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 14:29:38 +0200, Bartosz 'xbart' Nowakowski
    napisał(a):

    > To jest właśnie jedyn ból - nie da się z datą przyszłą, a
    > przynajmniej mi się to nie udało.

    Mi też się nie udaje :) Po prostu nie ma żadnego pola w ktore można by było
    wpisać przyszłą datę :(

  • 4. Data: 2007-06-01 12:51:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Mi też się nie udaje :) Po prostu nie ma żadnego pola w ktore można by
    > było
    > wpisać przyszłą datę :(

    niestety nie można, a jak chciałem spłacić kk z innego konto w Citi z datą
    przyszłą to również nie można, swego czasu walczyłem z infolinia banku w
    tej sprawie, ale "nie ma takiej funkcjonalnosci"

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-01 14:30:36
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > niestety nie można, a jak chciałem spłacić kk z innego konto w Citi z datą
    > przyszłą to również nie można, swego czasu walczyłem z infolinia banku w
    > tej sprawie, ale "nie ma takiej funkcjonalnosci"
    Czyli w citi w ogóle nie ma przelewów przyszłych? To przecież straszna
    niedogodność, że się tak łagodnie wyrażę.
    Przy kk to jest do zaakceptowania, ale przy koncie - raczej nie.

    Michał M

  • 6. Data: 2007-06-01 16:06:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl> writes:

    > Czyli w citi w ogóle nie ma przelewów przyszłych? To przecież straszna
    > niedogodność, że się tak łagodnie wyrażę.
    > Przy kk to jest do zaakceptowania, ale przy koncie - raczej nie.

    Są, ale nie na konto karty, czy jakaś tego typu brednia. Nie wiem,
    znam to tylko z opowieści, wydaje się absurdalne, ale co ja poradzę...

    MJ

  • 7. Data: 2007-06-01 16:38:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 1 Jun 2007 14:30:36 +0000 (UTC), MrMrooz wrote:

    > Czyli w citi w ogóle nie ma przelewów przyszłych? To przecież straszna
    > niedogodność, że się tak łagodnie wyrażę.
    > Przy kk to jest do zaakceptowania, ale przy koncie - raczej nie.

    Ogólnie są. Nie ma przy przelewach z karty oraz przy spłatach karty z
    konta.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-06-02 17:46:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    > On Fri, 1 Jun 2007 14:30:36 +0000 (UTC), MrMrooz wrote:
    >

    > Ogólnie są. Nie ma przy przelewach z karty oraz przy spłatach karty z
    > konta.

    :))

    Ciekawe dlaczego nie mozna ustawic, przy splacie karty z konta? ;)

  • 9. Data: 2007-06-02 20:01:05
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Ciekawe dlaczego nie mozna ustawic, przy splacie karty z konta? ;)

    nie ma takiej potrzeby, mozna ustawic direct debit.

    PG

  • 10. Data: 2007-06-02 20:23:09
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

    > nie ma takiej potrzeby, mozna ustawic direct debit.
    >
    > PG

    Niech zgadne (nie patrze w TOiP) - w przeciwienstwie do przelewow platny?