  • 1. Data: 2007-06-01 10:08:16
    Temat: [LUKAS] 2 konta z tokenem i prowizja.
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    Witam.
    Taki mam ciekawy problem , może ktoś spotkał się z nim
    i wie czy warto walczyć o zwrot prowizji:
    Jestem współwłaścicielem Ekonta-PRO , do którego
    został wydany jeden token(ale nie dla mnie).
    Dla obu współwłaścicieli tokeny przysługują bezpłatnie.
    Jakiś czas później założyłem E-konto , przy zakładaniu którego
    poprosiłem o token- zostałem poinformowany , że token jest przypisany
    do osoby a nie do konta i oba konta będę mógł obsłużyć jednym tokenem.
    I teraz: czy słusznie naliczono prowizję 36zł za wydanie tokena,
    skoro na dzień jego wydania byłem już posiadaczem Ekonta-PRO?
    (wynikałoby z tego , że token w jakiś sposób jest jednak
    przypisywany do konta , a nie osoby - o czym mnie nie poinformowano).
    Z infolinią oczywiście gada się jak z papugą - kilka wyuczonych
    zwrotów , które mają zniechęcić od napisania reklamacji.
    Jedyne co potwierdzają to to , że token został przypisany do Ekonta
    i dlatego liczona jest prowizja.
    --
    IYIS

  • 2. Data: 2007-06-01 10:15:40
    Temat: Re: [LUKAS] 2 konta z tokenem i prowizja.
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Jak się czegość dowiesz to napisz, bo sam jestem ciekawy jak to rozliczają.

    Pzdr.

  • 3. Data: 2007-06-01 10:27:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    A nie mógłbyś wziąć tokena do konta PRO a następnie podpciąć go również pod
    e-konto ?

    generalnie czy możesz wykorzystywać jeden token do obsługi dwóch kont?
    Zapytaj w banku. Może to rozwiązałoby sprawę...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-01 10:56:51
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > generalnie czy możesz wykorzystywać jeden token do obsługi dwóch kont?
    > Zapytaj w banku. Może to rozwiązałoby sprawę...

    I przecież właśnie o to chodziło, tyle że bank i tak liczy że token jest
    podpięty do e-konta nie e-konta pro.

  • 5. Data: 2007-06-01 11:19:14
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    > I przecież właśnie o to chodziło, tyle że bank i tak liczy że token jest
    > podpięty do e-konta nie e-konta pro.

    Dokładnie! Mimo , że na prośbę o wydanie tokena obsługującego
    OBA konta (wyraźnie OBA!! również PRO!!) informuje , że token
    jest przypisany osobie a nie kontu i dlatego będzie działał na obu kontach.
    Więc jeśli osoba ma już wcześniej Ekonto-PRO to nie mają chyba prawa
    pobrać prowizji?

    IYIS

  • 6. Data: 2007-06-01 11:44:43
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > kontach.
    > Więc jeśli osoba ma już wcześniej Ekonto-PRO to nie mają chyba prawa

    W takim razie zgloś reklamację pobranej opłaty...

  • 7. Data: 2007-06-01 12:03:15
    Od: "peter" <@gmail.com>

    "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> wrote in message
> [...]
    > został wydany jeden token(ale nie dla mnie).
    > Dla obu współwłaścicieli tokeny przysługują bezpłatnie.

    ja mam jeden token do dwoch kont pro. jednego konta jestem wlascicielem a
    drugiego wspolwlascicielem. oplat za token nie pobrano.
    czyli jeden token obsluguje 2 konta.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-06-01 12:15:24
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    IYIS <m...@o...SRAM.SPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    > został wydany jeden token(ale nie dla mnie).
    > Dla obu współwłaścicieli tokeny przysługują bezpłatnie.
    No nie wiem. Jak zadkładałem wspólne ekonto-pro to zostałem poinformowany, że
    drugi token jest jak najbardziej płatny. Dlatego też mamy jeden, co jak
    najbardziej nam akurat wystarcza.

> [...]
    > I teraz: czy słusznie naliczono prowizję 36zł za wydanie tokena,
    > skoro na dzień jego wydania byłem już posiadaczem Ekonta-PRO?
    Może jest tak jak z drugą kartą do konta? Że już kosztuje? Ale o karcie jest
    info w TOiP, a o tokenie nie ma. Ja bym próbował reklamować.

    pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2007-06-02 20:23:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MrMrooz <m...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > No nie wiem. Jak zadkładałem wspólne ekonto-pro to zostałem poinformowany, że
    > drugi token jest jak najbardziej płatny. Dlatego też mamy jeden, co jak
    > najbardziej nam akurat wystarcza.

    Mam wspolne, mamy dwa tokeny, oba bezplatne. Zloz wniosek o drugi,
    dostaniesz gratis.

    a.