eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
  • Data: 2011-12-09 19:42:58
    Temat: kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    Mam Ci ja mc w Citi, rozliczną przez lata 17-tego, spłata w b.m. do 12-tego,
    ok. 1500 czekało na poniedziałek, zgodnie z ostatnim wyciągiem. Zmieniłem
    niedawno rozliczenie na 8-ego. Dziś pierwszy wyciąg i łup obuchem w łeb. W
    poniedziałek nic spłacać nie muszę, ale policzyli 53,13 odsetek, opłaty za
    brak minimalnej spłaty łaskawie nie naliczyli, a takowej też nie było. Jakim
    cudem tak to wykombinowali? Zadłużenie było, ale szansy jego spłaty już nie
    dali.
    Oczywiście reklamacja złożona, z szansą na sukces.

    Pzdr.