  • 11. Data: 2009-11-07 11:00:38
    Temat: Re: kk Payback w BZWBK
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-06 21:24, RobertS wrote:

    > i niby kiedy miałbyś tę kartę otrzymać skoro jeszcze nie ma jej w ofercie?

    Nie wiem - sformułowane to było w ten sposób, że oni się zobowiążą
    do wydania...
    Ale nie pytałem o szczególy :-)

    witrak()

  • 12. Data: 2009-11-07 12:16:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "arturn" <artur.nowacki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Przy okazji: w Aliorze cashback dla srebrnych i zlotych kk wydawanych od 1
    > listopada wynosi standardowo 0,5%. Cashback 1% tylko dla osob, ktore
    > wykupia dodatkowe ubezpieczenia do kk. Niestety nie znalazlem na stronie
    > info o tych ubezpieczeniach.

    Hehe... mi wydali 28 pazdziernika. Ma mi zastapic KK AQ, ale zobaczymy czy
    sie sprawdzi.
    BTW jeszcze zadna transakcja nie przeszla mi w trybie offline, a kilka juz
    wykonalem. Chyba jeszcze tylko na POS Elavona nie trafilem...

    MK