  • 1. Data: 2009-07-29 19:20:52
    Temat: kk citi
    Od: Ra <a...@a...com>

    ciekawy jestem że citi jakoś regularnie monitoruje bik i dostał info o
    próbie wyrobienia karty w aliorze. Dostałem pismo, jak być może wiele
    innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu
    limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu
    AFAIR ani razu nie wykorzystałem

  • 2. Data: 2009-07-29 19:36:53
    Temat: Re: kk citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ra" <a...@a...com> wrote in message news:h4q78m$2lk$1@node2.news.atman.pl...
    > ciekawy jestem że citi jakoś regularnie monitoruje bik i dostał info o

    Citi co 3 m-ce sprawdza BIK. Sa to tzw. zapytania monitorujace.

    MK

  • 3. Data: 2009-07-29 21:05:20
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Ra wrote:
> [...]
    > innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu
    > limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu

    Mi też teraz podwyższyli a o nic innego sie nie starałem...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-07-29 22:09:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi też teraz podwyższyli a o nic innego sie nie starałem...
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    a ja się starałem (i dostałem) i citi mi limitu nie podwyzszyl (nie
    zalezy mi na wyzszym), jak widac nie ma reguly

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-07-30 11:54:07
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Ra wrote:
> [...]
    > innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu
    > limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu

    Z ciekawosci zerknalem do CitiOnline, zwlaszcza ze okres konczyl sie
    jakos 2-3 dni temu i widze, ze tez mam podniesiony limit. O nic nie
    prosilem...

    Piotr Sawinski

  • 6. Data: 2009-07-30 12:05:05
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Sawinski" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Z ciekawosci zerknalem do CitiOnline, zwlaszcza ze okres konczyl sie jakos
    > 2-3 dni temu i widze, ze tez mam podniesiony limit. O nic nie prosilem...

    mi też podwyższyli, ale myślałem szczerze mówiąc, że wynika to z faktu że
    obecny limit jest wykorzystany prawie na maxa... a tu widac jakaś szersza
    akcja.

    sq

  • 7. Data: 2009-07-30 12:24:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 30, 2:05 pm, "sereq" <p...@p...pl> wrote:
> [...]

    > obecny limit jest wykorzystany prawie na maxa... a tu widac jakaś szersza

    U mnie też wzrosło (o 40%) i też się o to nie starałem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2009-07-30 12:25:32
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Sawinski <n...@s...org> napisał(a):
    > Z ciekawosci zerknalem do CitiOnline, zwlaszcza ze okres konczyl sie
    > jakos 2-3 dni temu i widze, ze tez mam podniesiony limit. O nic nie
    > prosilem...

    Dokładnie to samo miałem 2 dni temu. Limit podniesiony o 50%.

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2009-07-30 12:53:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 05:24:57 -0700, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > U mnie też wzrosło (o 40%) i też się o to nie starałem.

    Citi regularnie, klientom, którzy się o to nie starają, podwyższa limit.
    Mi w tym miesiącu nie urosło. Inna sprawa, że ostatnio korzystam tylko do
    przelewów, zaś z 2 kart dodatkowych na bieżąco wykorzystywana jest jedna
    tylko.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 10. Data: 2009-07-30 19:02:18
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > innych osób, chociaż nie jest to ani rocznica ani nic o podwyższeniu
    > limitu co może utrudnić mi staranie się o jakąś inną kk. Obecnego limitu

    Mi tez podniesli niedawno drugi raz. Tym razem
    bylo to juz zdecydowanie 'za duzo' wiec zadzwonilem
    i w ciagu 2 dni sie zmniejszyl do tylu ile chcialem.
    Nie wiem jak z uaktualnieniem w BIK bo nie sprawdzalem.

    Pozdrawiam,
    Marcin