  • 11. Data: 2009-07-30 19:41:12
    Temat: Re: kk citi
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię
    telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie
    zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

  • 12. Data: 2009-07-30 19:43:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a ja się starałem (i dostałem) i citi mi limitu nie podwyzszyl (nie
    > zalezy mi na wyzszym), jak widac nie ma reguly

    Mi też nic nie podwyższyli ale u mnie dla tej karty nie ma już
    przyszłości, więc mocno mi to wisi.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-07-31 06:45:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 30, 2:53 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Citi regularnie, klientom, którzy się o to nie starają, podwyższa limit.

    nie wiem, jaka jest "reguła", ale kartę mam od listopada 2008 i
    podnieśli mi limit pierwszy raz.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2009-07-31 06:58:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    >nie wiem, jaka jest "reguła", ale kartę mam od listopada 2008 i
    >podnieśli mi limit pierwszy raz.

    A mi wcale nie podnieśli, mimo że się o to pytałem, kartę mam dwa miesiące
    dłużej.

  • 15. Data: 2009-07-31 07:38:10
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    corner <c...@i...TOTEZpl> napisał(a):

    > A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię
    > telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie
    > zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

    Zdaje się, że ruszyła nowa akcja sprzedaży kredytów gotówkowych.
    Były jakieś artykuły w prasie, jakoby Handlowy miał nadpłynność i ruszyło
    wciskanie ;-)

  • 16. Data: 2009-07-31 07:56:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-31, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    [...]

    > A mi wcale nie podnieśli, mimo że się o to pytałem, kartę mam dwa miesiące
    > dłużej.

    Pewnie dlatego, że się spytałeś :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-07-31 11:35:30
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Thu, 30 Jul 2009 21:41:12 +0200, na pl.biznes.banki, corner napisał(a):

    > A nie wiecie czy Citi prowadził ostatnio jakąś szeroką kampanię
    > telefoniczną? Bo dzwonili do mnie, ale nie odebrałem. Drugi raz już nie
    > zadzwonili. Mam u nich kartę kredytową i nie mam długów ;-).

    Do mnie dzwonili dwa razy, bo też za pierwszym razem nie udało mi się
    odebrać. Ale jak się okazało z niczym interesującym - jakaś super mega
    limitowana oferta ubezpieczeń na życie, tylko na telefon, gdzie trzeba
    się było już zdecydować, nie znając żadnych konkretów. Podziękowałem ;)

    --
    pI