eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikk - gdzie › Re: kk - gdzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !postnews.google.com!n3g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: gkafel <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kk - gdzie
    Date: Fri, 1 Oct 2010 00:53:24 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <8...@n...googlegroups.com>
    References: <i84070$lv7$1@news.onet.pl> <i8421d$sog$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.74.69.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1285919604 23581 127.0.0.1 (1 Oct 2010 07:53:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 07:53:24 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n3g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=217.74.69.70;
    posting-account=_3IiWwoAAACxkf0bVmb5fii23KMjn7Jx
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0;
    SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729;
    OfficeLiveConnector.1.5; OfficeLivePatch.1.3; MS-RTC LM
    8),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:537265
    [ ukryj nagłówki ]

    > > - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

    > KIS z opena
    >

    Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.
    Ma za to pewno inne zalety.
    Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30
    dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln)
    i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete
    ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie
    da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne...
    A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu
    hipotecznego...
    Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej
    reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero
    przeprosin ze strony Opena.

    Br,
    gk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1