    Date: Sat, 05 Apr 2008 22:01:53 +0200
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kk mille i odsetki

    miałem chyba chwilę słabości bo postanowiłem użyć w końcu kk mille i jak
    zwykle w przypadku mille problemy

    - 25 luty dzień spłaty kart, zapomniałem zasilić konta i ściągneła się
    tylko kwota min (automatyczna spłata)
    - 29 luty odsetki karne

    - 25 marzec spłata karty 100%
    - 31 marzec odsetki i to nie wiem za co, byłem pewien że 25 wszystko się
    spłaci. Nie ma przecież jakiegoś rozróżnienia zaległych płatności.
    Oczywiście reklamacje mi odrzucili podając linka do regulaminu.
    Oświećcie mnie czy się mylę bo jak do tej pory zawsze spłacałem na czas