  • Data: 2008-04-05 21:49:47
    Temat: Re: kk mille i odsetki
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w wiadomości
    news:47f7f2f3$0$31493$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > tak wiem że pownienem ale to groszowe dosłownie kwoty były więc
    > odpuściłem. pytanie czy 31 marca powinny się naliczyć odsetki czy nie bo
    > to już wpadnie chyba do rozliczenia kwietniowego i końca tego nie widzę ;)

    Tak jak to opisałeś 31 marca powinny się naliczyc odsetki, natomiast 30
    kwietnia już nie powinny, o ile 25 marca spłaciłeś całość wyciągu. Te
    doliczone odsetki nie są oprocentowane (mają swój grace period).

    Zwróć jedynie uwagę, że po takim incydencie nie da się spłacić bieżącego
    wyciągu nie spłacając tych poprzednich. Czyli gdybyś konsekwentnie nie
    spłacał tych kilku groszy zaległości, wszystkie transakcje bieżące traciłyby
    swój grace period i byłyby oprocentowane.

    marekz