  • 21. Data: 2005-10-24 09:45:12
    Temat: Re: kk w Citi
    Od: Hector <mazurek@_nospam_wsisiz.edu.pl>

    Robi wrote:
    > Witam !
    >
    > Znajomy otrzymał od Citi złotą kk w miejsce dotychczasowej. Czy
    > wszystkim wymieniają. Czy ktoś się orientuję jakie bank przyjął kryteria
    > wymiany w Citi srebrnych kart kredytowych na złote ?
    >
    > Pzdr.

    Np dobrze - moze ktos mi powiedziec jaka jest praktyczna korzyść z KK
    Citi VISA Gold ? Mnie tez uraczyli taką przesyłką, ale zupełnie nie wiem
    czy się cieszyć, czy zadzwonić i powiedzieć, że mi skrzynkę pocztową
    zaśmiecają....

    pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2005-10-24 11:20:50
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > "Robi" <r...@i...pl> wrote in message

    > Przysla jesli limit masz nie mniejszy niz 6k pln i bank dysponuje
    > informacja, ze twoje zarobki sa powyzej 4k pln. Inne rzeczy decyduja
    > raczej
    > o kolejnosci wymiany kart.
    >
    > Maciej

    hmm, ja dostalem pare dni temu tego Golda, ale.. od ponad roku nie mam
    ZADNYCH wplywow na konto w Citku (przenioslem glowne konto gdzie indziej) ,
    jednak te dwa warunki o ktorych piszesz, przed przeniesieniem wplywow na
    konto byly spelnione, wiec cos w tym jest ;)

  • 23. Data: 2005-10-24 20:28:31
    Od: "JOHNNY" <j...@o...pl>

    > 2. w kontekście wątku tym bardziej warto mieć kartę dającą większe
    > bezpieczeństwo i nie wymagającej użycia PINu (szczerze mówiąc nie
    > spotkałem się z KK wymagającą PINu - a z kilku już korzystałem)

    Np. nowe KK BZWBK z chipem

    J.

  • 24. Data: 2005-10-24 20:45:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    erasms55 erasms55 napisał(a):
    > Jeżeli terminal jest tradycyjny (czyta z paska), to też jest wymagany PIN.
    > Jedynie w hipermarkecie Carrefour transakcję potwierdza sie podpisem. Być
    > może w innych też, ale na taki jeszcze nie natrafiłem.

    Nie zawsze i nie wszędzie.

    K.

  • 25. Data: 2005-10-25 04:42:04
    Od: Robi <r...@i...pl>

    MK napisał(a):
    bank dysponuje
    > informacja, ze twoje zarobki sa powyzej 4k pln.

    4k pln - brutto, czy netto ?

    Robi

  • 26. Data: 2005-10-25 07:30:25
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message

    > 2. w kontekście wątku tym bardziej warto mieć kartę dającą większe
    > bezpieczeństwo i nie wymagającej użycia PINu (szczerze mówiąc nie
    > spotkałem się z KK wymagającą PINu - a z kilku już korzystałem)

    Visa PKO BP

    T.

  • 27. Data: 2005-10-25 07:33:21
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "sereq" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > , jednak te dwa warunki o ktorych piszesz, przed przeniesieniem wplywow na
    > konto byly spelnione, wiec cos w tym jest ;)

    To coś nie tak mają zorganizowane, bo ja mam spore obroty na citku, limit
    >6000 i niedawno mi wymienili kartę na zwykłą. Czego przecież nie żałuję, bo
    po co płacić więcej za nic?

    T.

  • 28. Data: 2005-10-25 18:59:43
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    Hector <mazurek@_nospam_wsisiz.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > Citi VISA Gold ? Mnie tez uraczyli taką przesyłką, ale zupełnie nie wiem
    > czy się cieszyć, czy zadzwonić i powiedzieć, że mi skrzynkę pocztową

    1. masz uslugi assistance (wart uwagi!)
    2. czasem rabat na karte zlota jest wyzszy niz na srebrna
    3. nieco nizsze oprocentowanie
    4. inne czynniki takie jak np. wiekszy prestiz - i prosze sie nie smiac ale
    przy podrozach zagranicznych zdarza sie ze jest to wazne

    Pozdrawiam,
    r3d3