  • 31. Data: 2005-09-24 00:04:57
    Temat: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Od: "Piterson" <p...@h...pl>

    "cleo" <c...@g...pl> napisał(a):
    > Dzien dobry
    > Na forum banki podano mi ten adres - byc moze ktos z Was zdola mi
    > odpowiedziec, czy to ja siemyle, czy tez moze kto robi mnie w balona.
    > Jestem
    > bliska zamkniecia tam konta, ale jaki bank polecilibyscie Panstwo jako
    > odpowiedni, bez takich problemow jakie ma teraz?
    > Zalezy mi na tym, aby nie bylo oplaty za prowadzenie konta (albo jakas
    > minimalna) i na darmowych wyplatach z euronetu/innej sieci bankomatow
    > oraz
    > bezplatnych przelewach przez net i latwej obsludze przez net, dostepie do

> [...]

    Przeczytalem Twoj problem, no coz, warto sie zawsze wypytac dokladnie jak
    funkcjonuje Twoje konto, aby nie miec pozniejszych klopotow. Jakie konto Ci
    moge poradzic? Zadne, poczekaj chwilke, nowy system rozwiaze wszelkie
    problemy, gdyz pieniazki na karcie beda widocznie natychmiast, tak samo
    przez net. Nie bedzisz mogla tez przekroczyc stanu konta w ten sposob, ale
    druga rzecz to taka, ze powinno sie wiedziec ile sie ma na koncie i nie
    wydawac wiecej! :))

    --
    Piterson