  • 1. Data: 2005-07-29 13:52:16
    Temat: Umowa z bankiem: terminal płatniczy a prepaid.... tylko w celach informacyjnych...
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    Gdyby ktokolwiek miał inny pomysł lub doświadczenie bardzo proszę
    odpowiednie korekty... stan na dzisiaj...

    chcieliśmy rozszerzyć opcje terminala o doładowywanie kart pre-paid w
    EService...i co... no istnieje taka możliwośc i wogóle wszystko jest OK...
    do momentu... WYSTAWIENIA IM WEKSLA, na sumę 5,000. W sumie to nie ma
    żadnego problemu, bo kupuje się blankiet za 5 pln (znaczek skarbowy) i....

    no właśnie, chyba tylko szaleniec podpisze coś takiego lub wyśle pocztą...
    (nasza 1. umowa z eservice zaginęła... ponoć , gdzieś na poczcie)...

    1. kwoty mamy nie wpisywać... dobre, nie... zwłaszcza, że doklejając kolejne
    znaczki (opłata skarbowa za "kwotę" zadłużenia) możemy sobie podbić w
    nieskończoność wartość weksla

    2. nie mamy wpisywać odbiorcy (czyli EService), przecież go znamy

    pkt 1 i 2 => niech coś takiego wpadnie w ręce Edka Kowalskiego i on sobie
    poczyta, co można z wekslem zrobić, albo np. to stary cwaniak i wie...
    wpisze swoje dane... i jesteśmy bankrutem...jeśli ktokolwiek to zrobił, to
    niech biegnie napić się wódki i zadzwoni na ich infolinię, z pytaniem, czy
    nasz weksel tam jest....ale zaraz, zaraz... jest jeszcze punkt 3....

    czyli np. niezdyscyplinowany pracownik EService... króry wpisuje tam swoje
    dane...a przesyłka zaginęła...
    implikuje to kolejne fakty i przemyślenia:

    a. Ufać można tylko sobie, a bardzo często w Polsce dochodzi do nadużyć
    finansowych dyrektorów, pracowników banków
    b. wtedy naprawdę leżymy, bo to osoby, które wiedzą o co chodzi
    c. kto nam udowodni, że nie wystawiliśmy takiego weksla, jeśli tam widnieje
    nasz podpis, brak KWOTY, brak ODBIORCY, brak DATY!!!!!!!!!!

    a najśmieszniejsze: człowiek z infolinii, z którym rozmawiałem tego nie
    kuma, ponieważ mówi mi, że zabezpieczeniem dla weksla jest ...uwaga,
    załączona deklaracja... tylko, że na wekslu nie ma ani słowa, że został
    wystawiony pod deklarację... czyli ją można sobie do kubła wywalić... i od
    nowa... punkty 1,2,3... jesteśmy w szachu...

    (całość dotyczy mojego pytania na infolinii: dlaczego nie mogę wstawić
    odbiorcy: bo prawnicy firmy, ponoć, tak sobie rzyczą...)

    polish reality (show)

  • 2. Data: 2005-07-29 13:55:26
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    aha... i proszę sobie jeszcze zobaczyć:

    http://www.weksel.pl
    http://www.ladona.com.pl/weksel_wl.htm
    http://www.pit.pl/pages/i/604.php
    http://www.twoja-firma.pl/slownik/weksel.html

  • 3. Data: 2005-07-30 09:17:54
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > (całość dotyczy mojego pytania na infolinii: dlaczego nie mogę wstawić
    > odbiorcy: bo prawnicy firmy, ponoć, tak sobie rzyczą...)

    Właśnie taką hipotetyczną (choć nie zawsze) sytuację opisuję na stronie
    http://www.liwiusz.republika.pl/weksel_umowa.html

    Pozdrawiam!
    L.

  • 4. Data: 2005-08-01 00:32:04
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 29-07-2005 o 15:52:16 BlackMoon
    <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.
    address.dyktator.com>
    napisał:

    > chcieli?my rozszerzyae opcje terminala o do?adowywanie kart pre-paid w
    > EService...i co... no istnieje taka mo?liwo?c i wogóle wszystko jest
    > OK...
    > do momentu... WYSTAWIENIA IM WEKSLA, na sum? 5,000.

    A po cholerę się upierasz w trwaniu u boku e-service ???
    Jaki właściciel POSa taka obsługa.

    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 5. Data: 2005-08-01 15:38:05
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    ciach ....

    > Jaki właściciel POSa taka obsługa.
    >
    > Jooseff

    właśnie o to chodzi, że obsługa jest naprawdę miła i ok... mają tylko
    debilne wymagania... na które było warto zwrócić uwagę!

  • 6. Data: 2005-08-03 18:10:54
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 01-08-2005 o 17:38:05 BlackMoon
    napisał:

    > w?a?nie o to chodzi, ?e obs?uga jest naprawd? mi?a i ok... maj? tylko
    > debilne wymagania... na które by?o warto zwróciae uwag?!

    a tak powaźnie, u konkurencji weksel jest w wysokości 1000 PLN, są również
    opcje bez weksli.
    Szczególy, w razie czego, na priv, żeby nie śmiecić.