  • 1. Data: 2007-08-17 15:20:57
    Temat: kolejny kamyczek do ogrodka Mbank...kredyt samochodowy....
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Witam,

    Zachcialo mi sie kredytu samochodowego w mbanku ( mam konto,papierow jakos
    duzo nie wymagali itp). Wszystko zalatwilem w emfinanse.pl,sprawnie i
    przyjemnie.Jakies 3 tyg.temu splacilem wczesniej kredyt poniewaz chce
    sprzedac samochod.Zostalem poinformowany przez Mlinie co mam zrobic zeby
    splacic.Poprosilem o informacje kiedy dostane potwierdzenie splaty kredytu w
    celu wykreslenie banku z dowodu rej. i karty pojazdu.
    1 wersja :
    Po 2 tyg od splaty automatycznie wysylamy takie pismo.

    2 wersja:
    Dzwonie po 2 tygodniach czy zostalo wyslane...."nie mozemy takego
    sprawdzic".... ale prosze czekac bo napewno po 15 dniach zostanie pismo do
    pana wyslane.

    3 wersja :
    Napewno zostanie wyslane takie pismo,ale trzeba czekac.Na pytanie ILE - " 2
    tygodnie + 15 dni na dostarczenie"

    Dzis dzwonie:
    - kiedy dostane pismo... a mily glos mi mowi ze nie widzi takiej
    dyspozycji..
    Wkuriowny mowie ze to mial "automat" wyslac po 2 tygodniach od splaty i
    mialo isc DO 15 DNI, a miaja juz 3 TYDZIEN i nic nie ma w mojej skrzynce.
    - Moze pan wyslac reklamcje ( tylko po co jak to i tak trwa 30 dni a pisma i
    tak nie dostane)
    - a wogole to zaden automat takiego pisma nie wysle..bo trzeba zlozyc
    wniosek samemu

    TO ja sie pytam czy jak nie zlozyl bym wniosku to MBANK wiecznie bylby
    wspolwlascicielem mojego samochodu.... pani sie zakrecila i zmienila szybko
    temat.

    FINAL jest taki ze od dzis ( zamowilem takie pismo po raz kur** 3-ci) musze
    czekac 2 TYGODNIE na wydrukwoanie pisma i 15 dni ( pewnie roboczych) na
    dostarczenie pisma.

    Pytanie, czy mozna wyciagnac jakies konsekwecnje wobec osob z mlinii ktore
    sa kompletnie pozbawiaone informacji co nalezy zrobic ????

    Pomija juz fakt ze klienci przychodza i odchodza jak slysza ze czekam na
    pismo bo moge na nie czekac jeszcze 3 msc jak bede sie klucil na reklamacje
    od reklamacji do reklamacji z mbankiem

    WNIOSEK: zamykam tam konta, mam dosc bawienia sie w wirtulane banki!Nikt z
    mlinii nie potrafi mi powiedziec czy takie pismo zostalo wyslane z banku do
    mnie.. to jakas kpina a nie bank.

    Pozdr
    Mirek

  • 2. Data: 2007-08-17 20:10:55
    Od: Tomek <h...@n...lubi.spamu.pl>

    Mirek Ziółek wrote:
> [...]
    > splacic.Poprosilem o informacje kiedy dostane potwierdzenie splaty kredytu w
    > celu wykreslenie banku z dowodu rej. i karty pojazdu.

    [.. ciach ..]

    A tani ten kredyt chociaż był? Gdy się kupuje auto kilkuletnie,
    oprocentowanie leci tak w górę, że zaczyna opłacać się wziąć po prostu
    kredyt gotówkowy, właśnie po to, żeby nie mieć takich przejść jak Ty.

    Tomek

  • 3. Data: 2007-08-17 21:33:55
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Mirek Ziółek wrote:

> [...]

    pfff, wszedzie tak samo... Dzisiaj BZ WBK mnie wkurzyl - chce u nich konto
    walutowe - w ich TOiP jakas czarna dziura, siksy w dwoch oddzialach twierdza
    calkiem co innego, a na infolinii (jakis stacjonarny do Wro) caly dzien
    "wszyscy konsultanci zajeci"...

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia