  • 1. Data: 2012-04-17 13:19:47
    Temat: kolejny pomysl na oszustwa
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    http://paragraf.wp.tv/i,Paragraf-Dolary-staruszka,mi
    d,999071,index.html

  • 2. Data: 2012-04-17 16:25:09
    Temat: Re: kolejny pomysl na oszustwa
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-17 13:19, fct159 pisze:
    > http://paragraf.wp.tv/i,Paragraf-Dolary-staruszka,mi
    d,999071,index.html

    A czy byłbyś łaskaw streścić o co chodzi, a nie tylko naganiać do
    oglądania jakieś pożal-się-Boże "produkcji telewizyjnej"?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-17 17:02:18
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >oglądania jakieś pożal-się-Boże "produkcji telewizyjnej"?

    nie gadaj z trolem

  • 4. Data: 2012-04-17 18:00:49
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-17 16:25, maruda pisze:
    d,999071,index.html

    > A czy byłbyś łaskaw streścić o co chodzi, a nie tylko naganiać do
    > oglądania jakieś pożal-się-Boże "produkcji telewizyjnej"?

    Obejrzałem to. "Namawianie / doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia własnym mieniem". Jakiś staruszek był podopiecznym
    jakiejś fundacji (w materiale jej nazwa nie pada) w Sopocie i prezes
    tejze fundacji łaził z tym podopiecznym po bankach i likwidował
    oszczędności, które tamten staruszek miał przekazać (na rzecz) fundacji.
    Sprawa się ostatecznie ryp(nę)ła, bo namawiaczowi-naciągaczowi
    prokurator postawił zarzuty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-04-17 18:15:23
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

  • 6. Data: 2012-04-17 23:10:21
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    d,999071,index.html

    > A czy byłbyś łaskaw streścić o co chodzi, a nie tylko naganiać do
    > oglądania jakieś pożal-się-Boże "produkcji telewizyjnej"?

    Wyglada na to, ze powstala fundacja, ktora oficjalnie zajmuje sie pomoca
    starszym ludziom. A przynajmniej w jednym przypadku owa "pomoc" polegala
    na zaprowadzeniu starszego pana do banku i probie naklonienia, by
    wyplacil lokate dolarowa (jak zgaduje na znaczna kwote) i przekazal ja
    fundacji.

  • 7. Data: 2012-04-18 00:10:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    fct159 <f...@i...pl> writes:

    > W dniu 2012-04-17 16:25, maruda pisze:
    [...]

    > kwote) i przekazal ja fundacji.
    s/ ja fundacji/ją prezesowi fundacji/

    KJ

    Who is D.B. Cooper, and where is he now?

  • 8. Data: 2012-04-18 00:51:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "fct159" jmkm7r$54c$...@i...gazeta.pl

[...]

    Coś mi przypomina się... Pamiętam,, jak w mojej obecności ;) założyciele
    WIGu (Wschodnioeuropejskiego Instytutu Gospodarczego w Białymstoku)
    przyszli z kimś do banku PKO bp i nakłonili tego kogoś do pobrania
    szmalu (na oko ze 264 miliony ówczesnych złotych) z konta tego kogoś.
    Ten ktoś pobrał, choć na koncie jeszcze tego nie było (szło dopiero)
    i ku ich zaskoczeniu włożył w ich obecności do skórzanego plecaka bez
    liczenia...

    Kasjerka dała do zrozumienia (czy nawet powiedziała wprost), iż
    ja tak mam, że nie liczę. :)

    Tym szmalem zapłacono mi za te komputery:

    http://leszekc.w.tkb.pl/wig01.jpg
    http://leszekc.w.tkb.pl/wig11.jpg

    Chyba następnego dnia złotówka spadła o kilka procent w dół. :)
    Połowę zarobku przekazałem na pniu trzeciej założycielce, Ninie
    Siemieniuk.

    Dziś ta uczelnia zwie się inaczej:

    http://www.wsfiz.edu.pl/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-18 11:25:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

> [...]
    > Ten ktoś pobrał, choć na koncie jeszcze tego nie było (szło dopiero)
    > i ku ich zaskoczeniu włożył w ich obecności do skórzanego plecaka bez

    A to jakaś sensacja?

    > Tym szmalem zapłacono mi za te komputery:
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/wig01.jpg
    > http://leszekc.w.tkb.pl/wig11.jpg

    To jakieś lewe rachunki wystawiałeś, bez NIPów i bez numeru?
    Nie byłeś VATowcem handlując komputerami?
    Dziwna historia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2012-04-18 12:03:51
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 18.04.2012 o 11:25 Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> pisze:

    > To jakieś lewe rachunki wystawiałeś, bez NIPów i bez numeru?
    > Nie byłeś VATowcem handlując komputerami?
    > Dziwna historia.

    Spójrz na datę - wtedy, wydaje mi się, nie musiał być na vacie handlując
    komputerami.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef