  • 1. Data: 2012-04-16 14:03:58
    Temat: mbank nie chce moich pieniedzy i glupio sie tlumaczy
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce
    zastrzeżonej 2 miesiące temu. Swoją drogą po 10 miesiącach tamta karta
    była tak zniszczona, że wstyd pokazywać - z czego oni to robią... Nowy
    plastik, nowy numer. Karta przyszła około 10 kwietnia, wysłana 5
    kwietnia. I co ciekawe - nie pojawiła się opłata za wydanie karty czyli
    10 zł w operacjach bieżących.

    No i zaczęła się rozmowa z "trochę niekumatą panią - opiekunem klienta".
    Najpierw się upierała, że opłaty (ZA WYDANIE) nie ma, bo spełniłem
    warunki zwolnienia z opłaty na zastrzeżonej karcie - akurat teraz miała
    być pobrana roczna opłata, ale zrobiłem trzystaileśtam transakcji i
    byłem zwolniony, jej zdaniem of kors. Mówię jej, że opłata jest do
    plastiku, a nie do kontraktu, a tamta karta była od tak dawna
    zastrzeżona, że i tak opłata nie mogła zostać pobrana. Dalej twierdziła,
    że opłaty są do kontraktu - zgodnie z jej teorią opłata powinna zostać
    pobrana nawet za zastrzeżoną kartę, albo za tę teraz aktywowaną, jeśli
    nie byłyby wyklikane transakcje. No cóż. Na nic się zdały tłumaczenia,
    że moje wcześniejsze doświadczenia mówią inaczej.

    Jeszcze interesuje mnie jedno - tydzień temu rozmawiałem z inną
    opiekunką i powiedziała, że widzi pobranie opłaty 05.04. Ta twierdziła,
    że nic nie ma. No i ja też nie mam.

    Zapisała dyspozycję i czekam z niecierpliwością na odpowiedź - ciekawe
    co wymyśli "dział wewnętrzny". I ciekawe co ona tam upisała, bo w końcu
    przyznała mi rację, że opłata za wydanie powinna być, "ale kto wie, może
    to jest w jakiś sposób powiązane ze zwolnieniem z opłaty za poprzednią
    kartę, albo coś zmienili w systemie i nam nie powiedzieli".

  • 2. Data: 2012-04-16 15:12:01
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    >W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce
    >zastrzeżonej 2 miesiące temu. Swoją drogą po 10 miesiącach tamta karta

    O ile mnie skleroza nie myli,
    to ktos tu juz opisywal to jako metode unikową ;)

  • 3. Data: 2012-04-16 15:27:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.04.2012 15:12, Waldek pisze:

    > O ile mnie skleroza nie myli,
    > to ktos tu juz opisywal to jako metode unikową ;)

    Wiem, wiem :) Temu to stosowałem. Ale to była metoda unikania opłaty
    rocznej, a nie opłaty za wydanie. Teraz już nie ma promocji "zwrot
    opłaty za wydanie".

  • 4. Data: 2012-04-16 17:39:59
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Wiem, wiem :) Temu to stosowałem. Ale to była metoda unikania opłaty
    > rocznej, a nie opłaty za wydanie. Teraz już nie ma promocji "zwrot opłaty
    > za wydanie".

    I takoz moja "gold rybka" niebawem zaliczy *plonk*
    - sa lepsze i tansze oferty kk ;)

  • 5. Data: 2012-04-24 11:31:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.04.2012 14:03, neoniusz pisze:
    > W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce
    > zastrzeżonej 2 miesiące temu.

    Dzis dostalem odpowiedz. Oplata za wydanie karty VP nie bedzie pobrana.
    Nie, bo nie. "Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne."
    OK.