  • 11. Data: 2006-05-16 20:52:05
    Temat: Re: koniec problemów z czekami Google? bezpośrednie przelewy na konto?
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "z" <b...@j...com> napisał w wiadomości
    news:e4da6o$852$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Chodziło mi oczywiście o to jak TA strona może mieć tyle wejść.

    No przeca napisał, że nie WEJŚĆ, a wyświetleń ;)

    Czyli zakładamy, że witryna ma np. 100 podstron - wtedy jeden user, który
    'przeklika' te 100 stron daje 100 odsłon (tzw PV - Page Views). I jeśli na
    każdej z tych 100 strona wyświetli się wstawka z google adsense, to jest
    właśnie 100 wyświetleń - czyli dla tej 'modelowej' witryny wystarczy 1000
    użytkowników dziennie, żeby było 100 000 odsłon, a to wcale nie jest dużo
    jak na stronę tematyczną. Ot, cała tajemnica 100 000 wyświetleń :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski //|>/|>|

  • 12. Data: 2006-05-17 08:27:57
    Od: z <b...@j...com>

    Nie chodzi o liczenie tylko dlaczego tyle ludzi wchodzi na te strony
    ,jednego właściciela, z turystyką ? Jak ja sobie założe taką stronę to
    też będę miał tyle wejść ? Co tam takiego jest co tak przyciąga ludzi ?

  • 13. Data: 2006-05-17 09:19:50
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e4emmt$con$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
    niejaki(a): z z adresu <b...@j...com> napisał(a):

    > Nie chodzi o liczenie tylko dlaczego tyle ludzi wchodzi na te strony
    > ,jednego właściciela, z turystyką ? Jak ja sobie założe taką stronę to
    > też będę miał tyle wejść ? Co tam takiego jest co tak przyciąga ludzi

    proponuję skończyć temat, bo to nie ta grupa
    a co przyciąga ludzi?
    Google i Onet :)
    jak większość (w mojej ocenie ponad 75%) klientów strona tematycznych

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 14. Data: 2006-05-17 09:46:21
    Od: z <b...@j...com>

    To może pan chociaż poda adres swojej strony z tą turystyką?

  • 15. Data: 2006-05-17 10:12:59
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    z wrote:
    > To może pan chociaż poda adres swojej strony z tą turystyką?

    to pewnie ta w sygnaturce

    kursor

  • 16. Data: 2006-05-17 11:09:15
    Temat: Re: koniec problemów z czekami Google? bezpo?rednie przelewy na konto?
    Od: z <b...@j...com>

    Tam są tylko linki do różnych innych firm ? To chyba nie jest trudne
    zrobić taką stronę?