  • 41. Data: 2011-12-12 12:11:02
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 18:55:04 +0000, _ąćęłńóśźż. napisał(a):

    > A dlaczego?
    > Czy VElectron ma lepsze przeliczniki kursowe niż "zwykła" Visa" i
    > jeszcze lepsze niż MC?

    Źle trochę napisałem. W Allianz jest VISA (ogólnie bez wnikania w
    szczegóły) i aktualnie VISA ma lepsze przeliczniki niż MC.

    --
    xbartx

  • 42. Data: 2011-12-12 13:47:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 11 Dec 2011 19:08:03 +0100, Pan Sowa wrote:

    > O co jest złego w tych rachunkach ?

    W zmianie na ,,za zero''? Procedura. (opłata, kasacja kart, koniecznosc
    bujania wszystkich wspolwlascicieli do koś^Woddzialu itp.).
    A jak juz ma się zmieniac numer rachunku, to sorry, ale mamy juz nieco
    wiecej bankow niz w polowie poprzedniego stulecia, gdzie mentalnie tkwi
    PKOBP ;))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns