eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonkurs mBanku i regulaminkonkurs mBanku i regulamin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.one
    t.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konkurs mBanku i regulamin
    Date: Tue, 14 May 2002 22:29:31 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 82
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pd132.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <abrs53$9rr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd132.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1021408227 10107 213.76.11.132 (14 May 2002 20:30:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 May 2002 20:30:27 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:182055
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Zachęcony jakże pozytywną opinią o mBanku na tej grupie postanowiłem
    przyjrzeć się bliżej ofercie i zacząć z niego korzystać.
    Zaznaczam, że konto mam już od zeszłego roku.

    Zerknąłem do informacji o konkursie mBank Pustelik Trophy II.

    Pierwsze: w regulaminie tej promocji są takie gramatyczne byki, że
    jednoznacznie świadczy to o tym, iż regulaminu tego nikt chyba nie czytał po
    napisaniu...

    Drugie: ma oczywiste błędy - już o tym pisałem - zapomniano w nim zawrzeć
    informację o tym, że pozyskiwanie nowych klientów kończy się z dniem 31
    sierpnia 2002 - a ta data jest jedną z najważniejszych i MUSI być
    zapisana... W efekcie wszelkie zapisy o tym, że podpisana umowa musi dotrzeć
    do mBanku w terminie 21 dni od zakończenia konkursu tracą sens, gdyż nie
    określa się terminu zakończenia komkursu... Podobnie z wpłatą 500 PLN - może
    wpłynąć do 21 dni od zakończenia konkursu... Jednak zakończenia konkursu nie
    określono...
    Z pewnością jest to przeoczenie, bo w regulaminie analogicznego konkursu w
    MultiBanku już taka data znajduje się... Ale czy taki błedny regulamin musi
    znajdować się tam tak długo? I może ktoś zacząłby reagować na uwagi
    klinetów, iż regulamin ma poważneformalne uchybienia...

    Sprawa trzecia - ile kwota 500 PLN musi przeleżeć na rachunku klienta
    poleconego.
    Tutaj mLinia uprawia totalną dezinformację. Na początku maja każda
    konsultantka mówiła co innego - jedna, że pieniądze muszą przeleżeć przez
    noc, inna, że z pewnością mogą być wypłacone zaraz po ich zaksięgowaniu. W
    końcu zlitowano się nade mną i zamówiono rozmowę od osób postawionych
    "wyżej". Do teraz nikt nie oddzwonił, nikt nie odpowiedział na maila
    wysłanego w tej sprawie...
    Jeszcze tydzień temu konsultantki były pewne, że wpłacone 500 PLN można od
    razu wyksięgować, że nie muszą przeleżakować nocnego przetwarzania...

    Dzwoniłem dziś. Okazało się, że sprawa została wyjaśniona przez przełożonych
    i konsultanci dostali jasną opinię.

    Tak więc uwaga - mBank postawił wymaganie, którego nie określa ich
    regulamin!!!
    Regulamin określa, że na rachunek musi zostać dokonana wpłata w wysokości
    conajmniej 500 PLN. Regulamin, ani żadne inne środki informacji nie stawiają
    wymogu, aby środki te nie zostały z rachunku przez jakiś określony czas
    wyksięgowane...
    Jednak mLinia twierdzi, iż wpłata jest liczona dopiero w nocy, podczas
    nocnego przetwarzania i środki 500 PLN muszą przeleżeć przez nocne
    przetwarzanie.

    Inaczej - dokonując wpłaty na rachunek osoby poleocnej w wysokości 500 PLN
    klient spełnia już warunek postawiony w konkursie - na jego rachunku zostają
    zaksięgowane takie środki. Regulamin nie określa dalszej drogi, nie
    przymusza klienta do niczego. Jednak mLinia twierdzi teraz zupełnie
    unaczej - ciekawe, co będą twierdzili jutro...


    Jednak taki wymóg jest spreczny z ich regulaiminem i jest bezpodstawny!!

    Ja nie wiem już, gdzie mam interweniować - dzwonię - bez sensu, konsultanci
    trzymają się tej wersji od przełożonych, nie pomaga tłumaczenie, że uznanie
    wcale nie następuje tylko w nocy [a to próbowała mi "wcisnąć" konsultantka
    dziś], tylko podczas każdej operacji zaksięgowania środków na rachunku.
    Takie zaksięgowanie może odbywać się także w dzień [a raczej głównie w
    dzień]...
    Piszę maile - bez razultatu jakiegokolwiek.
    Zamawiam rozmowy - bez rezultatu.

    No i? Obrońcy mBanku? Sorry, ale ta ich jakość jest porażająca, naprawdę.
    Jeśli klinet chce się wgłębić troszkę w temat, to już nie może. Do tego bank
    łamie swoje własne regulaminy.

    Może ktoś w końcu zainteresuje się tą sprawą?

    Czekam na kontakt...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1