  • 1. Data: 2005-07-15 20:37:34
    Temat: kontakt z mLinią niemożliwy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    muszę skontaktować się z mLinią, jednak mój telefon nie umożliwia wybierania
    tonowego. Mógłbym dzwonić z komórki, ale to dość droga zabawa. W innych
    bankach system przełącza automatycznie na konsultanta po jakimś czasie. W
    mBanku niestety wiadomość powitalna się zapętla. Czy jest jakiś inny
    numer/sposób aby połączyć się z mbankiem bez wybierania tonowego?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-07-15 20:39:31
    Temat: Re: kontakt z mLinią niemożliwy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tristan Alder wrote:
> [...]
    > konsultanta po jakimś czasie. W mBanku niestety wiadomość powitalna
    > się zapętla. Czy jest jakiś inny numer/sposób aby połączyć się z

    halo.interia.pl :) albo tlenofon.pl albo skype.onet.pl - i twoj problem sam
    sie rozwiaze ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-15 20:48:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 15 lipca 2005 22:39, gdy Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > halo.interia.pl :) albo tlenofon.pl albo skype.onet.pl - i twoj problem
    > sam sie rozwiaze ;)

    No właśnie używam Skype... Nie mam TPSA, więc tylko ze Skypa sobie dzwonię.
    Tlenofon koszmarnie mi rwał, nie szło rozmawiać. Interii nie testowałem.

  • 4. Data: 2005-07-15 21:06:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > mBanku niestety wiadomość powitalna się zapętla. Czy jest jakiś inny
    > numer/sposób aby połączyć się z mbankiem bez wybierania tonowego?

    Uzyc komorki jako dialera. Niestety nie wszystkie to potrafia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2005-07-15 21:11:20
    Od: trainer <t...@p...org>

    Tristan Alder wrote:
> [...]
    > mBanku niestety wiadomość powitalna się zapętla. Czy jest jakiś inny
    > numer/sposób aby połączyć się z mbankiem bez wybierania tonowego?

    kiedyś były takie cudeńka sprzedawane beepery czy jak to się tam nazywało
    w każdym razie wciśnięcie tonu z jakiegoś klawisza i puszczenie tego do
    rozmówcy to jest chyba to samo co puszczenie dzwieku o pewnej
    częstotliwości przez linię a więc jak zostajesz przy swoim "bratku" to
    może poszukaj takiego modulatora na allegro?
    ew. mogę ci wysłać mój stary tel. z wybieraniem tonowym
    wystarczy jeżeli na r-k 51 1140 2004 0000 3002 0711 9083 wyślesz 10zł
    jako koszty przesyłki (w tytule podaj adres gdzie to wysłać)

    pozdr
    trainer

  • 6. Data: 2005-07-15 21:20:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 15 lipca 2005 23:11, gdy trainer napisał(a) coś na
> [...]

    > częstotliwości przez linię a więc jak zostajesz przy swoim "bratku" to
    > może poszukaj takiego modulatora na allegro?

    Hm... Nie wiem... Jakoś mam wątpliwości, jak to będzie działało.

    > ew. mogę ci wysłać mój stary tel. z wybieraniem tonowym
    > wystarczy jeżeli na r-k 51 1140 2004 0000 3002 0711 9083 wyślesz 10zł
    > jako koszty przesyłki (w tytule podaj adres gdzie to wysłać)

    Do Skype tego nie podłączę, więc dziękuję :) Zapomniałem dopisać, że używam
    Skype.

  • 7. Data: 2005-07-15 21:31:17
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    Tristan Alder napisal(a):

    > Zapomniałem dopisać, że używam Skype.

    Ktoś na tej grupie pisał, że za pomocą Skype się da autoryzować
    w mBanku. Wiem, bo sam o to pytałem :). Poszukaj w archiwum.

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl
    GG: 208353 / ICQ: 40171443
    Adres w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 8. Data: 2005-07-15 21:31:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Do Skype tego nie podłączę, więc dziękuję :) Zapomniałem dopisać, że
    > używam Skype.

    No to dzwon na: 004842 6 300 800
    potem kliknij na zakladka Klawiatura - i juz :)
    Oczywiscie musisz miec cos na koncie - skypeOut - w skype.onet.pl - mozna na
    male kwoty kupic

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-07-15 21:35:13
    Od: trainer <t...@p...org>

    Tristan Alder wrote:
> [...]
    > pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.
    >

    > Do Skype tego nie podłączę, więc dziękuję :) Zapomniałem dopisać, że używam

    a to zupełnie inna bajka
    nie znam sie na skajpach, ale chyba powinieneś pytać _ich_ o to bo w
    takim razie to jest usługa zależna od nich (a z jakiego aparatu
    korzystasz, ze zapomniałeś dodać że to Skype - czyżby oni rozdawali
    takie telefony z tarczami :-oo?

  • 10. Data: 2005-07-15 21:45:14
    Od: nod <n...@U...op.pl>

> [...]
    > mBanku niestety wiadomość powitalna się zapętla. Czy jest jakiś inny
    > numer/sposób aby połączyć się z mbankiem bez wybierania tonowego?

    Włącz sobie w komórce dzwięki klawiszy, zadzwoń ze zwykłego telefonu na
    mLinię, przystaw górną część (głośnik) komórki do dolnej części
    (mikrofonu) zwykłego telefonu po czym wybierz odpowiednie cyfry w
    komórce. Dźwięk klawiszy z komórki wybierze tonowo odpowiednie opcje w
    serwisie mLinii.

    pozdr
    nod