  • 1. Data: 2011-07-05 16:18:15
    Temat: konto Firma to Zysk w Idea Banku
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Myślę o założeniu tego konta, ale nie znam banku.Może ktoś korzysta i mógłby
    podzielić się doświadczeniami?

  • 2. Data: 2011-07-05 21:52:16
    Temat: Re: konto Firma to Zysk w Idea Banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-07-05 18:18, PM pisze:
    > Myślę o założeniu tego konta, ale nie znam banku.Może ktoś korzysta i mógłby
    > podzielić się doświadczeniami?

    same dobre doświadczenia

    jeżeli masz DG to możesz uruchomić PSO (SKandia) i składkę w koszty
    wrzucić, zainteresowany?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-07-06 11:27:59
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-05 18:18, PM pisze:
    > Myślę o założeniu tego konta, ale nie znam banku.Może ktoś korzysta i mógłby
    > podzielić się doświadczeniami?

    mają nbardzo ładną kartę debetową wypukła mastercard businness paypass,
    system transakcyjny to kopia tego w getinonline i w open cos tam

    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-07-06 20:41:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > mają nbardzo ładną kartę debetową wypukła mastercard businness paypass,
    > system transakcyjny to kopia tego w getinonline i w open cos tam

    ichniej debetówki jeszcze nie widziałem, wierzę na słowo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-07-07 10:03:45
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-06 22:41, RobertS pisze:

    > ichniej debetówki jeszcze nie widziałem, wierzę na słowo ;-)

    jestem trollem bankowym, wiec troche tych kart nazbierałem, debetówka
    wyglada jak kredytowa z wyzszej półki, chip ma taki jak zblizeniowe
    mbanku (w aliorze chip psuje cały efekt)

    jedno co mnie wk. w tym banku to to ze nie moge sobie wyswietlic sumy
    wplywow w danym okresie, tylko zwykla historie wplywow bez podsumowania,
    no i jak sobie przefiltruje to na wydruk idzie i tak i tak wszystko, a
    filtr jest zignorowany, no i teraz widze ze programista cos namieszal na
    pdfie z historia bo sie wszystko rozmazuje (stopka wlazi w tabele z
    danymi - w getinonline tego bledu nie bylo )

    Podoba mi sie to ze platnosc karta wlazi odrazu do historii , jest
    poukladana -mimo ze to blokady-chronologicznie.

    P.

    --
    z magazynem</a>