  • 1. Data: 2011-07-05 15:52:54
    Temat: Na czym Getin Online zarabia...
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    Najwyrazniej na tym ze czas wplycięcia i zwrotu środków to 5 dni
    minimum. Ja zerwałem w piątek rewolwera bo musiałem. Do tej chwili
    (wtorek wieczór) nie mam kasy na swoim koncie a lokata dalej ma status
    "zrywana". Fajny ten Getin...

    L.

  • 2. Data: 2011-07-05 16:17:26
    Temat: Re: Na czym Getin Online zarabia...
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 05.07.2011 FIFI <a...@b...pl> napisał/a:
> [...]
    > minimum. Ja zerwałem w piątek rewolwera bo musiałem. Do tej chwili
    > (wtorek wieczór) nie mam kasy na swoim koncie a lokata dalej ma status

    raczej odosobniony przypadek, mi zawsze szybko
    zwracali lokaty po zakonczeniu jak i zerwaniu.
    koniec np.25ty i 25tego mam kase w mbanku
    zerwanie jakos z rana i wieczorem juz zauwazylem
    pieniazki w mbanku

  • 3. Data: 2011-07-05 20:31:19
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    PKL <P...@i...lublin.pl> napisał(a):

> [...]
    > zwracali lokaty po zakonczeniu jak i zerwaniu.
    > koniec np.25ty i 25tego mam kase w mbanku
    > zerwanie jakos z rana i wieczorem juz zauwazylem

    Potwierdzam, u mnie zarówno lokaty na rachunek zewnętrzny, jak i na skarbonkę
    wracają zgodnie z dniem zapadalności.

  • 4. Data: 2011-07-06 11:31:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 17:52:54 +0200, FIFI napisał(a):

> [...]
    > minimum. Ja zerwałem w piątek rewolwera bo musiałem. Do tej chwili
    > (wtorek wieczór) nie mam kasy na swoim koncie a lokata dalej ma status

    Może to ich znany problem z odświeżeniem stanu konta - było opisywane na
    grupie kilka razy. O ile pamiętam trzeba zadzwonić i poprosić to odświeżą
    i powinno być widać już poprawne stany.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-07-06 13:48:27
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > Może to ich znany problem z odświeżeniem stanu konta - było opisywane na
    > grupie kilka razy. O ile pamiętam trzeba zadzwonić i poprosić to odświeżą
    > i powinno być widać już poprawne stany.

    Tylko że juz środa a mi kasa nadal nie wrociła do mBanku. To juz jest
    chamstwo i złodziejstwo. Nigdy więcej GO.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2011-07-06 13:57:07
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    FiFi <a...@a...pl> napisał(a):

    > Tylko że juz środa a mi kasa nadal nie wrociła do mBanku. To juz jest
    > chamstwo i złodziejstwo. Nigdy więcej GO.

    Miałem w GOL w sumie kilkaset lokat i wszystkie wracały bez pudła, więc
    problem jest jakiś związany z Tobą. Dzwoniłeś zapytać co się dzieje? Może
    złożyłeś dyspozycję zerwania, ale się nie wykonała i lokaty nadal pracują.

  • 7. Data: 2011-07-06 14:38:49
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-07-06 15:48, FiFi pisze:
    > Tylko ?e juz ?roda a mi kasa nadal nie wroci?a do mBanku. To juz jest
    > chamstwo i z?odziejstwo. Nigdy wi?cej GO.

    A może zadzwoń i zapytaj, co? Mi wróciła kasa na zupełnie inne konto niż
    się spodziewałem, widocznie takie podałem we wniosku.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2011-07-06 16:06:43
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-07-06 16:38, Rafał pisze:

    > A może zadzwoń i zapytaj, co? Mi wróciła kasa na zupełnie inne konto niż
    > się spodziewałem, widocznie takie podałem we wniosku.

    Kasa powinna wrocic na konto z ktorego zostala wyslana.
    Nadal nie mam pieniedzy. Nikt mi nie odpisał na emaila, nikt nie odbiera
    telefonow w tym zasranym banku. Wczoraj dzwonilem z pol godziny i mi
    nerwy puscily, teraz dzwonie od 15 minut i "wszyscy konsultanci są
    zajęci". Ciekawe kto mi odda kilkanascie zł za telefon. Zero kontaktu,
    kasy nie ma, lokata nadal "zrywana" i tak to wygląda.
    NIGDY WIĘCEJ!!!

  • 9. Data: 2011-07-07 09:30:33
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

> [...]
    > Ciekawe kto mi odda kilkanascie zł za telefon. Zero kontaktu, kasy nie ma,
    > lokata nadal "zrywana" i tak to wygląda.

    To jest po prostu kpina. czwartek, godzina 11, pieniędzy nadal nie mam.
    Dodzwonilem sie wczoraj po polgodzinnym czekaniu i jakis typ mi powiedzial
    ze mają opoznienia i dzisiaj powinienem mieć. Huja mam. Odsetki ze zrywanej
    lokaty to im malo, opracają moją kasą bezkarnie od 6 dni. A ciekawe kto mi
    za telefon odda kasę bo to tej pory z 20zł stracilem na sluchanie ze
    "wszyscy konsultanci są zajeci". Na emaila mi nikt nie odpisał. DNO i 5m
    mułu!!!

  • 10. Data: 2011-07-07 10:32:48
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl>

> [...]
    > ciekawe kto mi za telefon odda kasę bo to tej pory z 20zł stracilem na
    > sluchanie ze "wszyscy konsultanci są zajeci". Na emaila mi nikt nie

    Ja wczoraj zerwałem jedną lokatę w GOL. Dziś mam pieniądze na koncie.
    Proponuję Ci jakąś pisemną skargę złożyć....I upomnieć się o zwrot kosztów i
    odsetki za te 6 dni - może coś to da.

    mm