    From: "Agaska" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto dla studenta
    Date: Tue, 7 Oct 2003 19:08:08 +0200

    Witam.

    Zastanawiam się jakie konto polecić swojemu bratu, który właśnie rozpoczął
    studia. W sumie to potrzebne mu ono będzie do wypłat z bankomatu sum
    drobnych i zlecenia stałego opłaty za akademik. Rodzice mają konto w PKO BP
    i z niego będą robić mu przelewy ew. wpłacać w kasie banku (a w naszej
    mieścinie banki aż 3: PKO BP, Spółdzielczy i WBK Zachodni) i w pierwszym
    odruchu pomyślałam o Inteligo (wpłaty bez opłat) tylko coś mi się nie chce
    wierzyć by udało się na tym koncie utrzymać to średnio miesięczne saldo
    powyżej 99,99 by nie płacić za prowadzenie rachunku.
    Jako drugi wzięłam pod lupę Lukasa. Bankomatów Zachodniego w naszej okolicy
    (dolnośląskie) najwięcej, za kartę 0 zł, za zlecenie stałe 0 zł.
    Jak znam życie to mój brat dostanie do ręki kartę i tyle go to konto będzie
    obchodzić byle bankomat nie odmówił mu wypłaty:) Szukam najtańszego
    rozwiązania dla rodziców.

    Doradźcie coś.
    Agnieszka