    From: mati-006 <l...@g...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto dla studenta - tym razem konkretnie ;)
    Date: Thu, 04 May 2006 21:57:35 +0200

    Witam
    Jednak konto z obsługą przez internet robi się niezbędne. Tylko w jakie
    konto w jakim banku?

    Rozchody:
    - wakacyjne wyjazdy, ale tylko pobieranie pieniędzy z bankomatów dość
    sporadycznie w kwotach 100-200 (tanie długie wyjazdy "na dziko", miło
    jak nie trzeba całej kasy trzymać przy sobie i ma się coś na koncie "na
    wszelki wypadek")
    - allegro i sklepy internetowe - nieczęsto, powiedzmy raz-dwa na m-c
    (wkurza mnie cena przesyłek pobraniowych)
    - nie wykluczam drobnych (30-100) wypłat "na mieście", teraz mi tego
    brakuje, czasem zapomni się wziąść gotówki z domu.

    Przychody:
    - zasilanie z konta rodziców, konto w banku PKO SA
    - stypendium
    - sporadyczne prace dorywcze

    Oczywiście obsługa przez i-net koniecznie, fajnie by było gdyby konto
    dawało dużo możliwości informowania co się dzieje - powiadomienie via
    sms, e-mail itd. Możliwość sprawdzenia przez wap/sms/cokolwiek innego
    też sobie cenię, poprostu lubię wiedzieć co się dzieje :)
    Średnie saldo - jeśli to by było intelligo to 100zł by było może przez
    połowę roku.
    Jeśli chodzi o lokalizację (o ile to ma znaczenie przy koncie netowym),
    to większa wiocha Katowice.
    Z początku myślałem o Intelligo, ale natknąłem się na MultiBank i
    niejakie konto "jestem" no i nie wiem...

    Za wszelkie rady dziękuję z dołu i z góry.

    --
    pozdrawiam //
    ////// ///// //// @ \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/