  • 1. Data: 2011-03-12 19:09:44
    Temat: konto firmowe
    Od: "adi" <a...@g...com>

    W którym banku polecacie założyć konto firmowe? Chodzi mi głównie o rozsądne
    opłaty za obsługę konta oraz dobre warunki kredytowe na podstawie obrotów na
    koncie

  • 2. Data: 2011-03-14 17:29:44
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "Marko" <u__t@o___t.pl>

    > opłaty za obsługę konta oraz dobre warunki kredytowe na podstawie obrotów
    > na
    > koncie

    mbank?

    --
    pozdr
    Marek

  • 3. Data: 2011-03-15 01:32:51
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Ciekawi mnie - to pytanie, nie odpowiedź - jak na dziś wygląda oferta BPH
    (GE) i czy mają jeszcze system Sezam?

    -----

  • 4. Data: 2011-03-15 10:06:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marko wrote:

    > mbank?

    Bierzesz tam kasę ? ;-)

    Gostkowi bez wątpienia idzie o darmowe.

    Więc może VW, ale na pewno nie mBank...

    witrak()

  • 5. Data: 2011-03-15 10:40:43
    Od: "Marko" <u__t@o___t.pl>

    > Bierzesz tam kasę ? ;-)

    taaa grube miliony

    > Gostkowi bez wątpienia idzie o darmowe.

    wprowadzili opłate?

    > Więc może VW, ale na pewno nie mBank...

    mże nie wiem, dlatego był znak zapytania

    --
    pozdr
    Marek