  • 11. Data: 2007-10-11 20:13:24
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    > Coś szybko zmeniasz zdanie.
    > Miało być prowadzenie 0 zł i wypłaty wszędzie 0 zł.

    Tak, ale musialem isc na kompromis. W ekonto pro mam 0 zl za wyplaty z
    bankomatach lukasa, wbk i euronetu i o zl za prowadzenie jezeli srednie
    saldo bedzie wynosilo 5 tys zl (w przeciwnym razie 7 zl) To mnie w sumie
    zadowala

  • 12. Data: 2007-10-11 20:15:06
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

> [...]
    > bankomatach lukasa, wbk i euronetu i o zl za prowadzenie jezeli srednie
    > saldo bedzie wynosilo 5 tys zl (w przeciwnym razie 7 zl) To mnie w sumie

    a do tego duzy oddzial Lukasa mam 5 minut pieszo od domu

  • 13. Data: 2007-10-11 20:20:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Pa , 22:13, "Hankiel" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > bankomatach lukasa, wbk i euronetu i o zl za prowadzenie jezeli srednie
    > saldo bedzie wynosilo 5 tys zl (w przeciwnym razie 7 zl) To mnie w sumie

    Zacznij od ekonta (bez pro). Przelewy definiuje si w oddziale, wi c
    token jest zb dny. Rachunek jest darmowy, a za ekonto pro co tam si
    p aci. Jak si przekonasz do Lukasa, to sobie zmienisz na konto pro.
    Lukas ch tnie to zrobi.

  • 14. Data: 2007-10-11 20:23:39
    Od: "efker" <e...@g...pl>

> [...]
    > bankomatach lukasa, wbk i euronetu i o zl za prowadzenie jezeli srednie
    > saldo bedzie wynosilo 5 tys zl (w przeciwnym razie 7 zl) To mnie w sumie

    Za 0 zł będziesz miał jak będą wpływy w miesiącu 2 tys i średnie saldo
    5tys.Jesli tylko ten drugi warunek to koszt prowadzenia konta 1zł miesięcznie.
    Token za darmo jeśli wykonasz jedną operację w miesiącu( np.przelew,zlecenie
    stałe),jeśli nie wykonasz to zetka miesięcznie.Ale raczej polubisz przlewy
    przez internet jak poznasz długośc kolejek w Lukasie...
    Pierwsza karta do konta za darmo,druga i wznowienie po 2 latach 10zł,ale to
    jednorazowa opłata.
    Aha i pamietaj,ze 0zł,albo 1zł za prowadzenie konta dopiero po 3 miesiącach.

  • 15. Data: 2007-10-11 20:33:11
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Uzytkownik <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > token jest zb dny. Rachunek jest darmowy, a za ekonto pro co tam si
    > p aci. Jak si przekonasz do Lukasa, to sobie zmienisz na konto pro.

    Tylko ze w zwyklym e-konto bankomaty euronetu sa platne 3%, ale nie mniej
    niz 4 zl , a w e-konto pro sa za darmo. Bankomaty euronetu sa z reguly
    umiejscownione w dosyc dobrych miejscach, a ja mam to do siebie ze nigdy nie
    chodze z pieniedzmi przy sobie, za to czesto korzystam z bankomatow
    wyplacajac mininalne kwoty i czesto place karta.

  • 16. Data: 2007-10-11 20:33:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > Na jaki bank i jakie konto mam patrzec ? Co polecacie ?

    Z takimi wymaganiami to niestety nic nie znajdziesz.

    > Wstepnie myslalem o raiffaisen bank, nie wiem czy dobrze.

    Zdecydowanie zle, bo tam konto jest drogie.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-10-11 20:35:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > A przynajmniej oferta zblizona. Cos takiego jak Sezam Max z BPH, ale bez
    > oplat lub z mniejszymi oplatami, bo 12 zl za prowadzenie konta to IMHO
    > rozboj w bialy dzien

    Kazdy bank, ktory ma oddzialy pobiera oplaty za prowadzenie rachunku.

    A wymagania to masz kosmiczne : wszystko darmowe, darmowe wyplaty w caly
    kraju (i to za konto, za ktore sie nie placi ! kiedys mial cos takiego
    Fortis tyle ze konto kosztowalo 7zl/miesiac), w dodatku chcesz je
    zasilac jakas nedzna kwota. Innymi slowy : nie znajdziesz takiej oferty.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-10-11 20:37:33
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "efker" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za 0 zł będziesz miał jak będą wpływy w miesiącu 2 tys i średnie saldo
    > 5tys.

    To mnie nie przeraza - zarabiam 2100 netto, takze akurat

    > Jesli tylko ten drugi warunek to koszt prowadzenia konta 1zł miesięcznie.

    nawet jezeli to i tak bardzo tanio

> [...]
    > stałe),jeśli nie wykonasz to zetka miesięcznie.Ale raczej polubisz przlewy
    > przez internet jak poznasz długośc kolejek w Lukasie...

    hehe - tez slyszalem o tych kolejkach. Mysle ze jeden przelew w miesiacu to
    zaden problem. Moze zaczne tak placic rachunki :-)

    > Pierwsza karta do konta za darmo,druga i wznowienie po 2 latach 10zł,ale
    > jednorazowa opłata.
    > Aha i pamietaj,ze 0zł,albo 1zł za prowadzenie konta dopiero po 3
    > miesiącach.

    nie ma tragedii - i tak niebo a ziemia w stosunku do BWK, ktory za te 6 zl
    miesieczne nie oferuje w zasadzie niczego specjalnego ponad standard, ktory
    w lukasie jest calkowicie za darmo z tego co widze (zwykle e-konto)

  • 19. Data: 2007-10-11 20:39:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > A co adzicie o eKonto-Pro w Lukas Bank - jest chyba najbardziej zblizonego
    > do tego czego chce:
    > - oplata 7 zl/mc

    Drogo. Jest wiele tanszych bankow.

    > - bankomaty Lukasa i euronetu za darmo

    Takie cos to ma teraz kazdy bank.

    > - do tego przelewy za 0 zl i token za 0 zl (jakbym sie przekonal do
    > e-przelewow)

    Przelewy za 0 zl to przy platnym koncie nic nadzwyczajnego. A od tokena
    ja osobiscie preferuje np. hasla sms'owe (bo telefon mam zawsze przy
    sobie, a nawet jesli mi go ukradna lub zgubie to wyrobienie duplikatu
    karty sim zajmie mi kilka h).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-10-11 20:45:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > eeee, wszystko za zero zl to nie - przelewy moga kosztowac nawet 50
    zl ;-)

    No to moze CitiDirect. Wyplaty w Citi i Euronet darmowe, niezle konto
    oszczednosciowe (4.65 %), jedne z lepszych kart kredytowych na rynku
    (podobno), przelewy za 0 zl. Przy wplywach 1,5k/miesiac konto bedzie
    kosztowalo 1.99zl/miesiac. Karta debetowa (Maestro) jest darmowa.
    Dodatkowo obsluga (przez czynnik ludzki) jest calkiem dobra (w
    niektorych bankach pracownicy nie maja pojecia o tym co oferuje ich bank
    np. Millenium czy rozne banki post-komunistyczne). Mozna takze zalozyc
    rozne rachunki walutowe (sa darmowe, a zawsze moga sie przydac).

    Minusy :
    - slaby podglad (aczkolwiek moze byc jeszcze gorzej),
    - niewygodne robienie przelewow (aczkolwiek zabezpieczone jest to niezle
    i nikt nam raczej kasy nie podprowadzi).

    --
    Mithos