  • 21. Data: 2007-10-11 20:45:39
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    --
    Chcesz pomoc ? Kliknij w link - to nic nie kosztuje !
    http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=245087
    > A wymagania to masz kosmiczne : wszystko darmowe, darmowe wyplaty w caly
    > kraju (i to za konto, za ktore sie nie placi ! kiedys mial cos takiego
    > Fortis tyle ze konto kosztowalo 7zl/miesiac), w dodatku chcesz je zasilac
    > jakas nedzna kwota. Innymi slowy : nie znajdziesz takiej oferty.

    eeee, wszystko za zero zl to nie - przelewy moga kosztowac nawet 50 zl ;-)

  • 22. Data: 2007-10-11 20:49:44
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    > Takie cos to ma teraz kazdy bank.

    moje konto <30 (zmieniane od 1 listopada w zwykle 24h) w BZ WBK na przyklad
    nie

    > Przelewy za 0 zl to przy platnym koncie nic nadzwyczajnego. A od tokena ja
    > osobiscie preferuje np. hasla sms'owe (bo telefon mam zawsze przy sobie, a
    > nawet jesli mi go ukradna lub zgubie to wyrobienie duplikatu karty sim
    > zajmie mi kilka h).

    w takim razie co bys radzil najbardziej przyblizonego do moich wymagan ?

  • 23. Data: 2007-10-11 21:02:12
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Kazdy bank, ktory ma oddzialy pobiera oplaty za prowadzenie rachunku.

    Łomatko! A ode mnie ani Lukas, ani Polbank nie pobierają!
    A od żony mojej Citi nie pobiera.
    Pewnie nie wiedzą, że powinni.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 24. Data: 2007-10-11 21:02:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Paź, 22:49, "Hankiel" <p...@g...pl> wrote:

    > w takim razie co bys radzil najbardziej przyblizonego do moich wymagan ?

    Jesli te wyplaty z bankomatow to max 3 w miesiacu, to zobacz konto
    Toyota bank (30 zl rocznie za karte - to wszystkie oplaty). Przelewy
    (musze cie zmartwic) darmowe. ;)
    Mozesz to polaczyc z darmowym kontem w Lukasie i przerzucac na Toyote
    czesc gotowki - zeby wyplacac tam, gdzie nie pasuje ci z racji
    nieeuronetowego bankomatu.

    Laczac oferty za w sumie 2,5 miesiecznie masz zgrubsza ty co chciales.

  • 25. Data: 2007-10-11 21:02:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > Te minusy dla mnie nie maja dla mnie wiekszego znaczenia, bo przelewow nie
    > robie, a z opcji internetowych interesuje mnie tylko podglad stanu konta i
    > historia operacji. Przyznam ze niezla oferta i na pewno ja rozwaze, ale jest
    > tez powazny minus - poza wiekszymi miastami, czy na wakacjach moze byc
    > problem z bankomatami, gdyz citibank ma ich malo, a euronet to tez raczej
    > domena glownie miast. Ale przyznam ze interesujaca oferta, ktora jest chyba
    > na pierwszym miejscu jak narazie.

    To dodam jeszcze ze w miesiacu jest jedna darmowa wyplata z DOWOLNEGO
    bankomatu w Polsce. Jako, ze ja kase z bankomatu wyplacam przewaznie raz
    na miesiac to korzystalem z tej opcji wyplacajac min. w bankomacie
    Millenium oraz ING. I faktycznie jest darmo.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2007-10-11 21:05:35
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

> [...]
    > - niewygodne robienie przelewow (aczkolwiek zabezpieczone jest to niezle i
    > nikt nam raczej kasy nie podprowadzi).

    Te minusy dla mnie nie maja dla mnie wiekszego znaczenia, bo przelewow nie
    robie, a z opcji internetowych interesuje mnie tylko podglad stanu konta i
    historia operacji. Przyznam ze niezla oferta i na pewno ja rozwaze, ale jest
    tez powazny minus - poza wiekszymi miastami, czy na wakacjach moze byc
    problem z bankomatami, gdyz citibank ma ich malo, a euronet to tez raczej
    domena glownie miast. Ale przyznam ze interesujaca oferta, ktora jest chyba

    Na placu boju pozostaja:
    - Lukas Bank - eKonto Pro
    - Citibank - Citi One Direct

  • 27. Data: 2007-10-11 21:12:25
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

> [...]
    > na miesiac to korzystalem z tej opcji wyplacajac min. w bankomacie
    > Millenium oraz ING. I faktycznie jest darmo.

    A jak w citi z platnoscia karta ? Trzeba cos placic czy tak wszedzie za
    darmo ? Widzisz - ja mam to do siebie ze nigdy nie mam przy sobie pieniedzy,
    natomiast bardzo czaesto, a w zasadzie zawsze place karta i czesro korzystam
    z bankomatow wypalcajac z kolei minimalne kwoty

  • 28. Data: 2007-10-11 21:23:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hankiel wrote:

> [...]
    >
    > Dotychczas mialem konto <30 w BZ WBK, jednakze dzis dostalem od nich list,
    > ze z powodu ukonczenia 30 roku zycia zmieniaja mi konto na normalne i
    > bedzie pobierana oplata w wysokosci 6 zl. Szczerze mowiac troche jestem
    > wqrzony na ich pazernosc i postanowilem zmienic bank. Pisze wlasnie tu, bo
    > szczerze mowiac czytanie regulaminow 100 bankow w Polsce przerasta moja
    > cierpliwosc i chce ograniczyc wybor do 2, 3 bankow.
    >
    > A wic chce zalozyc konto, i tu wymagania:
    > - 0 zl za prowadzenie
    > - wyplaty we wszystkich bankomatach, wszystkich bankow w Polsce za 0 zl

    Rozważ jeszcze BOŚ. Nie mogę się na ich stronach dokopać TOiPu, ale wygląda
    na to że Ekokonto spełnia powyższe założenia, do 4 wypłat miesięcznie.

    Ale z drugiej strony, mówią że BOŚ to komuna cięższa niż PKO i PeKaO

    p. m.

  • 29. Data: 2007-10-11 21:26:46
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    kiedy przyslali ci to pismo ?
    ja mam obecnie 30lat i 10 miesiecy :) i narazie siedze cicho

  • 30. Data: 2007-10-11 21:41:41
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > kiedy przyslali ci to pismo ?
    > ja mam obecnie 30lat i 10 miesiecy :) i narazie siedze cicho

    Dzisiaj dostalem te pismo. A najlepsze jest ze podwyzka jest od 1 listopada,
    a 30 lat koncze w styczniu 2008.