  • 1. Data: 2009-10-10 08:01:56
    Temat: konto oszczednosciowe...
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Wiem ze troche jest tego w archiwum ale zmienia wszystko to sie tak
    szybko że wszystko to jest nieaktualne.
    Gdybyście mieli kilkanascie tysiecy zlotych ktore chcielibyscie
    umiescic na jakims koncie oszczednosciowym, powiedzmy na na kilkanscie
    miesiecy, z tym że co kilka tygodni na kilka dni bedziecie
    potrzebowali skorzystac z kilku tysiecy a po tygodniu znow je tam
    wplacicie to jakie konto byście polecili ? Oczywiscie liczy sie
    najwyzsze oprocentowanie i mozliwosc wyplacania dosc swobodnego
    pieniązkow.

  • 2. Data: 2009-10-10 08:04:28
    Temat: Re: konto oszczednosciowe...
    Od: sorden <s...@u...pl>

    BearBag wrote:

> [...]
    > wplacicie to jakie konto byście polecili ? Oczywiscie liczy sie
    > najwyzsze oprocentowanie i mozliwosc wyplacania dosc swobodnego

    KO Eurobank.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-10-10 08:35:06
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Paź, 10:01, BearBag <c...@g...com> wrote:
    > Gdybyście mieli kilkanascie tysiecy zlotych ktore chcielibyscie
    > umiescic na jakims koncie oszczednosciowym, powiedzmy na na kilkanscie
    > miesiecy,

    Jak kilknaście tysięcy to obecnie 15k na 3 "Moce" do Polbanku, reszta
    eurobank;)

  • 4. Data: 2009-10-10 08:45:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    konta w eurobank, do konca roku dzialaja jak rory (możesz wypłacac ile razy
    w miesiący chcesz)

    P.

    --
    http://programdofakturowania.info.pl . Za pomocą tylko jednego banalnie
    prostego w obsłudze programu możesz prowadzić księgowość, magazyn, wystawiać

  • 5. Data: 2009-10-10 08:51:14
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > "konta w eurobank, do konca roku dzialaja jak rory"

    O co tym końcem roku chodzi ?

  • 6. Data: 2009-10-10 08:53:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sorden" news:hapf93$2kqk$1@news.mm.pl

    > KO Eurobank.

    ewentualnie:
    Polbank (ale wypłata jeżeli mnie pamięć nie zawodzi tylko gotówkowa)
    Getin i rachunek TOP

  • 7. Data: 2009-10-10 08:55:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Damian Niusy" news:hapiht$lvf$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > O co tym końcem roku chodzi ?

    Że po tym okresie za wypłatę z KO będą Cię kasowali za wypłatę - w przypadku
    eurobanku na tle innych banków nie są to na szczęście niewielkie opłaty -
    patrz TOiP eurobanku.

  • 8. Data: 2009-10-10 09:07:27
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 10:51:14 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > O co tym końcem roku chodzi ?

    TOiP http://www.eurobank.pl/files/docs/toip_rachunek_oszc
    zednosciowy.pdf
    a tam pierwsza gwiazdka (na samym dole) dotycząca każdej kolejnej (z
    wyjątkiem pierwszej) wypłaty pieniędzy w placówce.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 9. Data: 2009-10-10 10:18:37
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Michał wrote:

    > TOiP http://www.eurobank.pl/files/docs/toip_rachunek_oszc
    zednosciowy.pdf
    > a tam pierwsza gwiazdka (na samym dole) dotycząca każdej kolejnej (z
    > wyjątkiem pierwszej) wypłaty pieniędzy w placówce.

    No tak, ale przeciez mozna przelac na RoR co trwa 5 sekund i potem mozna juz
    bez oplat dysponowac.

    --
    in

  • 10. Data: 2009-10-10 11:42:23