  • 11. Data: 2009-10-10 12:14:55
    Temat: Re: konto oszczednosciowe...
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > Że po tym okresie za wypłatę z KO będą Cię kasowali za wypłatę - w
    > przypadku
    > eurobanku na tle innych banków nie są to na szczęście niewielkie opłaty -
    > patrz TOiP eurobanku.

    OK myślałem że coś strasznego się stanie po 1 stycznia :)

  • 12. Data: 2009-10-10 13:32:29
    Od: BearBag <c...@g...com>

    a przelewy online z tego konta np na mbank i potem wyplata w
    euronecie ? moze byc dowolna ilosc takich operacji miesiecznie ? Jak
    wplacac pieniazki za darmo na konto? czy eurobank ma wplatomaty w
    kazdej placowce ?

  • 13. Data: 2009-10-10 13:43:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Paź, 13:42, " Jan" <j...@g...pl> wrote:
    > Sprawdź ten zestaw:http://appfunds.blogspot.com/2009/10/najlepsz
    y-zestaw-inwestora-ciuac...

    jest tam tak:
    "Do niedawna bawiłem się w trzymanie pieniędzy na rachunku
    oszczędnościowym i potem przelewanie na konto online dzień przed
    płatnością, ale teraz różnica oprocentowania (0,25%) oznacza, że
    byłaby to zupełnie nieracjonalna ekonomicznie zabawa."

    Co nie całkiem jest prawdą bo na KO jest codzienna kapitalizacja co
    jest zaletą sama w sobie oraz daje szansę
    na uniknięcie podatku belki dla pewnych kwot. (z kolei dla niektórych
    kwot może być to gorsze niż kapitalizacja miesięczna więc trzeba
    uważać....)

  • 14. Data: 2009-10-10 18:33:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 10:55:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Że po tym okresie za wypłatę z KO będą Cię kasowali za wypłatę - w przypadku
    > eurobanku na tle innych banków nie są to na szczęście niewielkie opłaty -
    > patrz TOiP eurobanku.

    Z dokładnoscią do tego, że to dotyczy tylko wypłaty w placówce i że możesz
    sobie przelać na Konto Online i wypłacać ile razy chcesz.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-10-10 18:55:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 20:50:54 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > a będą/są jakieś opłaty przelewania pomiędzy własnymi KO
    > ja zawsze zapobiegawczo z KO na ROR i wtedy na inne KO

    Aktualnie nie ma, czy będą spytaj wróżki :).

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-10-10 20:16:57
    Od: BearBag <c...@g...com>

    jeszcze jedno pytanie: czy eurobank na koncie online umozliwia
    ustawienie dowolnego limitu jednorazowej wyplaty z bankomatu? nawet
    powyzej 5tys zl ?

  • 17. Data: 2009-10-10 21:03:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 09-10-10 10:01, BearBag wrote:
    > Wiem ze troche jest tego w archiwum ale zmienia wszystko to sie tak
    > szybko że wszystko to jest nieaktualne.
    > Gdybyście mieli kilkanascie tysiecy zlotych ktore chcielibyscie
    > umiescic na jakims koncie oszczednosciowym, powiedzmy na na kilkanscie
    > miesiecy, z tym że co kilka tygodni na kilka dni bedziecie
    > potrzebowali skorzystac z kilku tysiecy a po tygodniu znow je tam
    > wplacicie to jakie konto byście polecili ? Oczywiscie liczy sie
    > najwyzsze oprocentowanie i mozliwosc wyplacania dosc swobodnego
    > pieniązkow.

    Sprobuj wyszukiwarki z Bankier.pl (patrz po wartosci wyplaconych odsetek
    - przydatne dla lokat antybelkowych)
    http://www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosci
    owe/

  • 18. Data: 2009-10-11 07:00:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 13:16:57 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > jeszcze jedno pytanie: czy eurobank na koncie online umozliwia
    > ustawienie dowolnego limitu jednorazowej wyplaty z bankomatu? nawet
    > powyzej 5tys zl ?

    Można nie ustrawiać limitu wcale. Sporą część funkcjonalnosci można
    obejrzeć na http://demo.eurobank.pl/ (nie ma kont oszczędnościowych i paru
    innych drobiazgów).

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-10-11 17:53:44
    Od: "noraa" <aaron.felb@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    dobra, a jeslli nie bede ruszac kasy przez 3 miesiace to nie lepiej wsadzic kase na
    lokate w noble?

  • 20. Data: 2009-10-12 07:10:32
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Paź, 10:53, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "sorden"news:hapf93$2kqk$1@news.mm.pl

    > ewentualnie:
    > Polbank (ale wypłata jeżeli mnie pamięć nie zawodzi tylko gotówkowa)
    > Getin i rachunek TOP

    Masz stare dane: teraz możesz przelać za darmo przez net na gotówkowe
    i voila!
    Jeśli te "kilkanaście tysięcy" < 15tys. -> Polbank
    Jeśli więcej -> Eurobank na lokaty 7-dniowe po ok. 2360zł
    --
    pozdr.
    ls