  • 1. Data: 2008-04-17 11:44:45
    Temat: konto studenckie :)
    Od: "MadZiol " <m...@b...pl>

    W jakim banku najkorzystniej jest założyć konto studenckie??? PKO ma duża sieć
    bankomatów, ale z kolei np. w Lukasie jest bardzo korzystne oprocentowanie...
    Z góry dziękuję za pomoc :)

  • 2. Data: 2008-04-17 11:51:53
    Temat: Re: konto studenckie :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Kwi, 13:44, "MadZiol " <m...@b...pl> wrote:
    > W jakim banku najkorzystniej jest założyć konto studenckie??? PKO ma duża sieć
    > bankomatów, ale z kolei np. w Lukasie jest bardzo korzystne oprocentowanie...
    > Z góry dziękuję za pomoc :)

    Zobacz w BZWBK konto<30.

    Wazne, ze jszcze kilka lat po studiach masz darmowe konto, gdy jestes
    na dorobku.
    Do tego wez darmowe konto w mBanku i masz komplet uslug.

  • 3. Data: 2008-04-17 13:34:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >sieć
    > bankomatów, ale z kolei np. w Lukasie jest bardzo korzystne

    a masz zamiar przechowywać tam jakieś ogromne pieniądze, że oprocentowanie
    jest istotne? czasem ważniejsza jest funkcjonalność konta i opłaty z nim
    związane

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-17 15:09:31
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MadZiol pisze:
    > W jakim banku najkorzystniej jest założyć konto studenckie??? PKO ma duża sieć
    > bankomatów, ale z kolei np. w Lukasie jest bardzo korzystne oprocentowanie...
    > Z góry dziękuję za pomoc :)

    proponuje bgz + mbank

    bgz: przelewy darmowe
    mbank: bezplatna karta

  • 5. Data: 2008-04-17 15:32:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fu7p7b$neg$1@news.onet.pl, *Sarpedon* wrote:

    > proponuje bgz + mbank
    >
    > bgz: przelewy darmowe
    > mbank: bezplatna karta

    A w mbanku to niby nie masz darmowych przelewow? po co wiec miec ten bgz?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-04-17 15:38:55
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Sarpedon wrote:

    > proponuje bgz + mbank
    >
    > bgz: przelewy darmowe
    > mbank: bezplatna karta
    juz lepiej mbank + inteligo

    mbank - darmowe przelewy + karta
    inteligo - duzo bankomatow , w inteligo trzymasz jakies 200-300 pln (tak
    aby saldo powyzej 100 pln - wtedy oplata tylko za karte - 0,99pln)

    takie polaczenie na 99% gwarantuje , ze gdzies blisko jest bankomat z
    ktorego mozesz 50 pln odebrac za free (bo PKO BP + euronet)

  • 7. Data: 2008-04-17 19:48:04
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Maverick pisze:

    > juz lepiej mbank + inteligo

    przelewy zewnetrzne w mbanku sa bezplatne?

    a czy platna jest KK w mbanku jakos?

  • 8. Data: 2008-04-17 19:54:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 17-04-2008 o 21:48:04 Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):

    > przelewy zewnetrzne w mbanku sa bezplatne?
    tak
    > a czy platna jest KK w mbanku jakos?

    Od 18 zl najtansza Visa Electron.

  • 9. Data: 2008-04-17 20:35:44
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > tak
    > Od 18 zl najtansza Visa Electron.

    ano, to juz wiem, czemu dokladnie mamie zafundowalem konfiguracje bgz +
    mbank. wiec spoko, teraz wszystko mi sie zgadza :)

  • 10. Data: 2008-04-18 07:16:21
    Od: "Medvanovicy" <d...@w...pl>

    ja mam w mbanku.
    A tu masz male zestawienie