  • 1. Data: 2003-08-01 15:10:22
    Temat: konto w mBanku
    Od: bart <b...@w...pl>

    yo yo yo
    witam serdecznie

    wlasnie mam przed oczyma stronę z formularzem do zalozenia konta
    osobistego w mBanku. chce to zrobic ! :)

    na pierwszej stronie widnieje napis: RODZAJ RACHUNKU
    wielkiego wyboru nie ma:

    eKONTO
    Supermarket FI
    Kredyt odnawialny
    eMAX

    teraz nasuwaja mi sie takie pytania:
    - czy jezeli wybiore samo eKONTO bede mogl pozniej dodac (zalozyc) nowy
    rachunek Supermarket FI ??
    - czy jezeli od razu wybiore eKONTO + Supermarket FI to oprocz
    normalnego konta (eKONTO) bede musial korzystac z supermarketu - czy po
    prostu bede mial otwarte dwa rozne rachunki, a z ktorego korzystał bede
    to moja i tylko moja sprawa ??
    - czy moge zalozyc jednoczesnie eKONTO i eMAX (i jak to wiele osob
    sugeruje na grupie do eMAX'a karty nie prosic - bo wydanie takowej
    platne jest) ??
    - czy w ogole oplaca sie otwierac jednoczesnie eKONTO i eMAX ??

    z gory dzieki za pomoc

    bart

  • 2. Data: 2003-08-01 15:16:03
    Temat: Re: konto w mBanku
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > - czy jezeli wybiore samo eKONTO bede mogl pozniej dodac (zalozyc) nowy
    > rachunek Supermarket FI ??
    tak

> [...]
    > normalnego konta (eKONTO) bede musial korzystac z supermarketu - czy po
    > prostu bede mial otwarte dwa rozne rachunki, a z ktorego korzystał bede
    będziesz miał aktywną usługę Supermarketu, ale nikt nie mówi że musisz z
    niej korzystać

    > - czy moge zalozyc jednoczesnie eKONTO i eMAX (i jak to wiele osob
    > sugeruje na grupie do eMAX'a karty nie prosic - bo wydanie takowej
    > platne jest) ??
    karta za free do eKonta, a do eMax'a nie, tak jest najekonomiczniej

    > - czy w ogole oplaca sie otwierac jednoczesnie eKONTO i eMAX ??
    tak, na eKoncie do którego masz kartę trzymasz środki na bieżące wydatki, na
    eMax'ie resztę kasy - nie masz do niego karty więc bezpieczeństwo większe,
    no i nieco wyżej %

  • 3. Data: 2003-08-01 15:47:38
    Od: "marek" <d...@w...pl>

    > teraz nasuwaja mi sie takie pytania:
    > - czy jezeli wybiore samo eKONTO bede mogl pozniej dodac (zalozyc) nowy
    > rachunek Supermarket FI ??
    eKonto jest wrecz konieczne przeprowadzaniaq transakcji w supermarkecie FI,
    srodki na zakup jednostek sa pobierane z eKonta i na nie tez trafiaja
    pieniadze ze zbycia jednostek
> [...]
    > normalnego konta (eKONTO) bede musial korzystac z supermarketu - czy po
    > prostu bede mial otwarte dwa rozne rachunki, a z ktorego korzystał bede
    nie musiasz
> [...]
    > platne jest) ??
    > - czy w ogole oplaca sie otwierac jednoczesnie eKONTO i eMAX ??
    oplaca sie karta bez oplat a na emaxie wyzsze oprocentowanie
    Tak w ogole w mBanku mozesz otworzyc 1 eKonto 1 izzykonto 3 emaxy i
    supermarket FI

    Marek