  • 1. Data: 2003-08-01 16:02:56
    Temat: PKO BP >> Inteligo
    Od: "darek" <d...@W...pl>

    Witam.
    O 14:07 wpłaciłem na swoje konto Inteligo gotówkę. Czy wsiąkła mi na weekend
    somewhere między bankami?

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2003-08-01 16:22:33
    Temat: Re: PKO BP >> Inteligo
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, darek wrote:
    > O 14:07 wp?aci?em na swoje konto Inteligo gotówk?. Czy wsi?k?a mi na weekend

    Powinny sie pojawic na koncie Inteligo po 17:00 (zwykle 17:30). Jak do
    19:00 sie nie pojawia, to raczej wsiakly (i pojawia sie w poniedzialek
    miedzy 11:00 a 12:00).

    --
    Miernik

  • 3. Data: 2003-08-01 16:33:23
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    Jak do
    > 19:00 sie nie pojawia, to raczej wsiakly (i pojawia sie w poniedzialek
    > miedzy 11:00 a 12:00).

    A wlasnie.
    zawsze mnie interesowalo co sie "z nimi dzieje" w tym czasie.
    W skali banku sa to niemale kwoty.
    Kto od nich ciagnie odsetki za tych kilka dni?
    Bo w to, ze Bank olalby ten zysk to jakos trudno mi uwierzyc.

    SC

  • 4. Data: 2003-08-01 20:00:09
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    "darek" wrote in message

    > Witam.
    > O 14:07 wpłaciłem na swoje konto Inteligo gotówkę. Czy wsiąkła mi na
    weekend
    > somewhere między bankami?

    ---------

    zalezy jak wplacales kaske. czy przelewem z innego banku, czy na poczcie,
    czy tez moze w banku pkobp.

    sesja przychodzace inteligo sa 11:30 15:30 17:30

    jesli w pkobp to powiniens miec.
    jesli z innego banku przelewem to zalzey o ktoer jest tam sesja wychodzaca
    a jesli na poczcie to baaaaardzo dluuuugo.

    pozdr

  • 5. Data: 2003-08-02 05:47:09
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    Najlepiej wpłacać na konto Inteligo w PKO BP,
    wtedy nie ma żadnej opłaty

    >weekend

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-08-02 06:16:51
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    sdolina wrote:
    > Najlepiej wpłacać na konto Inteligo w PKO BP,
    > wtedy nie ma żadnej opłaty

    A co to ma do rzeczy, jeśli chodzi o terminy księgowania?

  • 7. Data: 2003-08-02 06:29:01
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    nic
    po prostu mam konto Inteligo
    To była przyjacielska porada dobry człowieku.

    P.S.
    A jaki jest powód Twojego zapytania?

  • 8. Data: 2003-08-02 06:32:57
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    sdolina wrote:
    > A jaki jest powód Twojego zapytania?

    A no taki, że Darek pytał o to, kiedy gotówka wpłacona w okienku będzie
    widoczna w serwisie WWW.