    From: RBprv <r...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto zmarłej osoby
    Date: Mon, 02 May 2005 16:50:13 +0200

    Mam pytanie jak wypłacić pieniądze z konta nieżyjącego ojca, mama nie i
    nikt inny nie był upoważniony. Bank to Bank Spółdzielczy w którym ojciec
    miał konto do wpłat z dotacji unijnych dla rolników. Na koncie jest
    jeszcze nie wypłacona przez ojca kwota w wysokości ok 1000zł. Bank
    twierdzi że jak niema osoby upoważnionej to nie wypłaci pieniędzy. Mam
    nadzieje, że to co mówią w banku jest bezprawne, przecież żona zmarłego
    powinna mieć jakieś prawa. Czy jest jakiś przepis na podstawie którego
    mama mogła by wypłacić te pieniądze?