    From: "Mariusz" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: koszty związane z zakupem nowego mieszkania
    Date: Fri, 11 Jul 2003 00:38:19 +0200
    Sender: e...@o...pl@pc137.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Mam nadzieję, że nie potraktujecie tego jako zupełny OT...

    Poszukuję "przewodnika" po kosztach związanych z zakupem mieszkania na rynku
    pierwotnym, a także porad dotyczących kolejnych kroków na drodze do
    zamieszkania. Na ten moment mam pytanie, czy umowa przedwstępna powinna
    zostać potwierdzona notarialnie (jaki koszt)? Mieszkanie ma być kupione na
    kredyt. Niestety zarówno przedostatni "Profit", jak i popularne portale w
    stylu "gazeta.pl" zawierają zbiór różnych nieco chaotycznie zebranych
    materiałów. Pomożecie?

    pozdrawiam
    Mariusz